|
|
نوشته شده توسط : علی محمد
فرمت فایل دانلودی: .zipفرمت فایل اصلی: pptxتعداد صفحات: 42حجم فایل: 3510قیمت: 8000 تومان
بخشی از متن: مروري بر اهداف دوره آموزشي ، چهار ویژگی خاص در تعریف تدریس ،رابطه بين مفاهيم تدريس،آموزش و يادگيري چيست، هرم يادگيري ،مدل مفهومي يادگيري ،مراحل آموزش وتدريس ،اثربخشي روشهاي آموزش و تدريس الگوهای طراحی آموزشی،مفاهيم تدريس،آموزش و يادگيري ،آموزش،يادگيري،ارتباط و تکنولوژی،سنجش،طراحی،
تدريس يکي از مهمترين رسالتهاي اعضاي هيات علمي است. در اين راستا، نياز به کسب مهارتهاي لازم جهت تدريس اثر بخش و به روز نگه داشتن دانش در اين زمينه بيش از گذشته احساس ميشود.هدف از برگزاري اين دوره آموزشي ارتقاء مهارتها و روشهاي تدريس شركت كنندگان است(هدف ما دستیابی به مفهوم تدريسکارآمد است). هدف اصلي مدرس به عنوان تسهيلگر، تسهيم تجارب ارزشمند شما با يکديگر است و بس...
چهار ویژگی خاص در تعریف تدریس
الف- وجود تعامل بین معلم و دانش آموز
ب- فعالیت بر اساس اهداف معین و از پیش تعیین شده
ج- طراحی منظم با توجه به موقعیت و امکانات
د-ایجاد فرصت و تسهیل یاد گیری (تدریس بخشی از یک فرایند است)
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
:: برچسبها:
مروري بر اهداف دوره آموزشي ,چهار ویژگی خاص در تعریف تدریس ,رابطه بين مفاهيم تدريس,آموزش و يادگيري چيست,هرم يادگيري ,مدل مفهومي يادگيري ,مراحل آموزش وتدريس ,اثربخشي روشهاي آموزش و تدريس الگوهای طراحی آموزشی,مفاهيم تدريس,آموزش و يادگيري ,آم,,, ,
:: بازدید از این مطلب : 71
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 13 ارديبهشت 1398 |
نظرات ()
|
|
|
|
|