|
|
نوشته شده توسط : علی محمد
فرمت فایل دانلودی: .zipفرمت فایل اصلی: PPTXAFFPAGECNT حجم فایل: 1193AFFPRODUCTPRICE
بخشی از متن: توضیحات: فایل پاورپوینت طراحی آزمایش ها(DOE)،در حجم 32 اسلاید قابل ویرایش.
بخشی از متن: مبحث کیفیت در دهه های اخیر مبــاحث جدیدی چون کنترل آماری فرآیند( SPC) ، مدیریت کیفیت جامع ( TQM ) ، مهندسی مجدد (BPR) ، بهبود مستمر ژاپنی ( کایزن )، تحلیل هزینه های کیفیت ( COQ ) بهبود مستمر فرآیند CPI و ... را به خود دیده است. تکنیک طراحی آزمایشها (DOE) نیز یکی از تکنیکهای بهبود کیفیت است که در دهه های 1990 , 1980به عنوان یک مزیت رقابتی درکشورهای غربی و ژاپن مطرح شد. استفاده صحیح از روشهای طراحی آزمایشهای آماری میتوانـد باعث سهولت در مراحل طراحی و تولیـد محصولات جدید و بهبود محصولات موجود گـردد. این اصول در اغلب صنایع نظیر صنایع هوا فضا، اتومبیل، تجهیزات پزشکی، غذایی، داروسازی و صنایع شیمیایـی و فرآینـدی به کار گرفته شدهاند. باید به این نکته توجه داشت که ابزارهای کیفیت فقط دارای توانایی اعلام عیب و خرابی بوده و اینکه چه عواملی و چگونه بر روی کیفیت فرآیند اثر میگذارند؟ اگر این عوامل تغییر کنند کیفیت چگونه تغییر میکنـد؟ این عوامل را چگونه تغییر دهیم تا بهترین عملکرد کیفی را بدست آوریم؟ عوامل کنترل پذیر چگونه باشند تا اثر عوامل غیر قابل کنترل بر روی کیفیت حداقل شود؟ و ... همه و همه سوالاتی هستند که توسط انجام آزمایش میتوان بدانها پاسخ داد.
فهرست مطالب: مقدمه بررسی روش های آزمایش روش حدث بهترین پاسخ روش one factor at a time روش طراحی آزمایش هاdesign of experiments تعریف DOE مدل عمومی یک فرآیند یا سیستم اهدف طراحی آزمایش ها ارائه یک مثال کاربردهایDOE دستاوردهای طراحی آزمایش ها شرکت هایی که از DOE استفاده می کنند نتایج DOE در صنعت موانع استقاده از DOE منابع
این فایل با فرمت پاورپوینت در 32 اسلاید قابل ویرایش تهیه شده است.
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
:: برچسبها:
دانلود پاورپوینت طراحی آزمایش ها(DOE),طراحی آزمایش ها(DOE),پاورپوینت طراحی آزمایش ها,طراحی آزمایش ها,Design Of Experiments,پاورپوینت طراحی آزمایش ها(DOE),کاربردهایDOE,دستاوردهای طراحی آزمایش ها ,
:: بازدید از این مطلب : 265
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 شهريور 1396 |
نظرات ()
|
|
|
|
|