نوشته شده توسط : علی محمد
پاورپوینت-تاریخچه-حمل-و-نقل
پاورپوینت تاریخچه حمل و نقل
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: PPTX
تعداد صفحات: 24
حجم فایل: 2324
قیمت: 10000 تومان

بخشی از متن:
توضیحات:
فایل پاورپوینت تاریخچه حمل و نقل ، در حجم 24 اسلاید قابل ویرایش ، همراه با یک هدیه ویژه.

بخشی از متن:
جابجایی و انتقال دادن انسانها و یا اموال و کالا ها از جایی به جای دیگر در قلمرو حمل و نقل قرار می گیرند. این مسئله در واقع یکی از مشغله های مهم انسانی از ابتدایی ترین تا پیشرفته ترین مراحل توسعه بوده است.راهها و وسائط نقلیه دو رکن اساسی حمل و نقل می باشند .در گذشته که انسان مسافات زیادی پیموده و یا از پا و یا سر انسان بعنوان وسیله حمل و نقل استفاده می کرد نیازش به راه محدود بود اما از زمانی که به تولیدات زیاد پرداخت نیاز به ایجاد راههای بهتر و جاده هایی با مشخصات فنی و مناسب احساس کرد .تا اینکه امروزه استفاده از وسایل نقلیه غول پیکر و سریع السیر و راههایی در زمین و هوا و دریا با کیفیتهای بسیار بالا امری غیر قابل اجتناب گردیده است.
ملل شرق با توجه به قدمتشان دارای گنجینه های ارزشمندی از تمدن بشری هستند و شهر نیز به عنوان یکی از این آثار و در واقع مهد آثار مختلف تمدن در این جوامع مطرح است. کشور ایران نیز بدین سابقه طولانی تمدن از این آثار بی بهره نبوده است. راه و راهسازی در میان ایرانیان چه در دوران باستان و چه در دوره های پس از آن همواره یک ضرورت بوده است. بر همین اساس باید علل گرایش ایرانیان را به راه سازی و به تبع آن توسعه و افزایش مهارت آنها در این بخش تا اندازه زیادی ناشی از شرایط و ویژگیهای حاکم بر سرزمین ایران دانست.
و...

فهرست مطالب:
مقدمه
سیر تحول شهر سازی و شبکه حمل و نقل در ایران
دوران باستان
ساخت شهر در دوران باستان
نقش شبکه ارتباطی در دوران باستان
بعد از ظهور اسلام
نقش شبکه ارتباطی در شهر های دوران اسلامی
شهر سازی معاصر
نقش شبکه ارتباطی در شهر سازی معاصر
منابع و ماخذ

این فایل با فرمت پاورپوینت در 24 اسلاید قابل ویرایش تهیه شده است.

هدیه محصول:
فایل پاورپوینت TWAترمینال (10 اسلاید)

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
 


:: برچسب‌ها: تاریخچه حمل و نقل در جهان,پاورپوینت تاریخچه حمل و نقل,حمل و نقل,حمل و نقل از گذشته تا کنون,پاورپوینت تاریخچه حمل و نقل در جهان ,تاریخچه حمل و نقل,تفاوت حمل و نقل قدیم و جدید,سیر تحول شهر سازی و شبکه حمل و نقل در ایران,پاورپوینت حمل و نقل ,
:: بازدید از این مطلب : 174
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 ارديبهشت 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی محمد
پاورپوینت-مراحل-تجزیه-و-تحلیل-سیستم-در-تجزیه-و-تحلیل-و-طراحی-سیستمها
پاورپوینت مراحل تجزیه و تحلیل سیستم در تجزیه و تحلیل و طراحی سیستمها
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: pptx
تعداد صفحات: 76
حجم فایل: 305
قیمت: 7000 تومان

بخشی از متن:
این پاورپوینت در مورد مراحل تجزیه و تحلیل سیستم در تجزیه و تحلیل و طراحی سیستمها در 76 اسلاید کامل با افکت مناسب و شامل: مراحل تجزیه و تحلیل سیستم در تجزیه و تحلیل و طراحی سیستمها،سیستم و نگرش سیستمی در تجزیه و تحلیل و طراحی سیستمها،سیستم و نگرش سیستمی،تجزیه و تحلیل و طراحی سیستمها،سیستم چیست ،اجزاء یک سیستم،ترکیب سیستم ،طبقه بندی سیستم ها ،سیستم های باز و بسته ،انواع آنتروپی ،سلسله مراتب سیستم ها از دیدگاه بولدینگ ،سیکل تجزیه و تحلیل ،مرا حل تجزیه و تحلیل سیستمها و...ومنابع می باشد

قسمتی از متن:

ــ سیستم و نگرش سیستمی

اصولاً هر شیء یا پدیده‌ای که به نوعی دارای حیات و چرخه باشد، سیستم نامیده می‌شود. استفاده از روش سیستم به عنوان یک روش بهتر برای درک تمام پدیده‌ها شناخته شده است. این ایده در سال 1937 به وسیله‌ی «لودویک وون برتالانفی» یک زیست‌شناس آلمانی ارایه شد. وی نام «نظریه‌ی عمومی سیستم‌ها» را به یک نظم جدید برای فرموله کردن قواعدی که در سیستم به صورت کلی به کار می‌رود اطلاق نمود.

سه حرکت فکری ساختارنگری، سیبرنتیک و نظریه‌ی اطلاعات موجب گسترش و توسعه نگرش سیستمی شدند. ساختارنگری در زبان‌شناسی، مردم‌شناسی و روان‌شناسی بسیار مطرح است. کلمه سیبرنتیک به معنای هدایت یک کشتی و معنای مجازی آن عمل رهبری یا حکومت کردن است. روش‌شناختی سیبرنتیک به جای تأکید بر علت، هدف را در نظر می‌گیرد. سیبرنتیک هر چیزی را با ماشین همانندسازی می‌کند و از یک جنبه به عنوان علم ماشین در نظر گرفته می‌شود.

از دیدگاه سیبرنتیک برای شناخت ماشین‌ها باید ساختار و موقعیت درونی ماشین در هر لحظه، کنش‌ها و واکنش‌ها با محیط و بالاخره تکامل ماشین در یک مدت زمان را مشخص کرد. برای این منظور باید اندام اثرپذیر از محیط خارج و اندام اثربخش ماشین به محیط خارج از آن را مشخص کرد. ممکن است خروجی‌ها بر ورودی‌ها مؤثر باشند. در واقع معلول ممکن است بر علت تأثیر بگذارد. در این صورت باید حلقه‌ی بازخورد ماشین را مشخص کرد. در بازخورد مثبت واکنش در جهت کنش عمل می‌کند و در بازخورد منفی مکانیسم بر ضد اثرات دنیای خارج عمل می‌کند.

ــ تعریف سیستم

لفظ سیستم به مجموعه‌ای از عناصر اطلاق می‌شود که ورودی‌های مشخصی را دریافت نموده و سپس روی آن‌ها پردازش انجام داده و در نهایت خروجی‌های معینی را تولید می‌کند. سیستم مجموعه‌ای است از چندین جزء وابسته به هم که در جهت حصول هدف‌های خاص در تعامل با یکدیگر هستند.

در فرهنگ انگلیسی «آکسفورد» یک سیستم به عنوان مجموعه یا گروهی از اشیاء مرتبط یا غیرمرتبط، به نحوی که یک واحد پیچیده را تشکیل دهند و یا ترکیب کلی اجزاء که بر حسب طرح یا برنامه‌ای نظام یافته باشد تعریف شده است. به همین ترتیب فرهنگ زبان انگلیسی «رندوم‌هاس» این تعریف را برای سیستم ارایه داده است: «مجموعه منظم و قابل درکی از حقایق، اصول، نظریه‌ها و امثال آن‌ها در زمینه‌ی خاصی از دانش یا اندیشه».

یک سیستم همواره دارای هدفی مشخص است و به صورت مجزا وجود ندارد. همانطور که هر سیستمی دارای سیتستم‌های ساده‌تری می‌باشد، خود نیز زیرسیستمی از یک سیستم پیچیده‌تر می‌باشد. یک سیستم با هدف خاص که در آن تقسیم کار، ارتباطات و کنترل وجود داشته باشد را «سازمان» گویند.

دیدگاه سیستمی، به نقل از کتاب «روابط صنعتی» بررسی پدیده‌ها از طریق در نظر گرفتن کل پدیده است. منظور از کل، مجموعه‌ای است که از به هم پیوستگی یکسری اجزاء که کم و بیش با هم مرتبط هستند و کلیت پدیده را به وجود می‌آورند می‌باشد. به طوری که مشهود است این نحوه دید، سنتز جدیدی است از روش‌های قیاسی و استقرایی، که محاسن هر یک را داراست و فاقد عیوب هر دوی آن‌ها است. توضیح اینکه در منطق سه نوع حجت وجود دارد: قیاس (Deduction)، استقراء (Induction) و تمثیل (Example). استقراء یعنی قریه به قریه گشتن و در منطق از جزء به کل رسیدن است و قیاس عکس آن.

از تعاریف فوق می‌توان نتیجه گرفت که برای شناخت سیستم‌ها در حالت کلی باید عناصر تشکیل‌دهنده و روابط بین آن‌ها را شناخت. در دیدگاه سیستمی رابطه‌ی بین دو جزء یا دو عنصر رابطه‌ی علت و معلولی تنها نیست بلکه ممکن است عملی دو جانبه باشد. رابطه‌ی تعاملی بین عناصر سیستم علاوه بر علت و معلول ممکن است رابطه‌ی زمانی، رابطه‌ی دو جانبه و رابطه‌ی بازخوردی هم باشد. اصولاً بین عناصر سیستم باید تناسبی برقرار باشد.

کل سیستم چیزی بالاتر از حاصل

شناخت کل سیستم و هدفهای آن تنظیم گزارش پیشنهادی

بررسی و تشخیص مشکلات پیگیری جهت اجرا

انتخاب مهمترین مشکل ارزیابی مجدد روش نو

تعین علل مشکل جرح و تعدیل روش نو

بررسی راه حل های مشکل استقرار روش نو

ارزیابی هر یک از راه حل ها یا روشها

انتخاب روش مناسب

مرحله اول : شناخت مشکل و تبیین آن

مشکل یا مشکلات مربوطه ممکن است از سوی مدیران،

مقامات مسئول سازمانی و یا شخص آنالیست شناسایی گردد

مشکل مربوطه بایستی :

- به اندازه کافی اهمیت داشته باشد که وقت و هزینه را بتوان صرف آن کرد .

- برای تشخیص مهم بودن مشکل باید ارتباط آن با هدف سازمان را بررسی کرد .

- در شناخت مشکل باید دقت کرد علتها با معلولها اشتباه نشوند .

اصولاً سیستم‌ها در ارتباط با محیط جانبی به صورت باز، با ارتباطی پویا و تأثیرات دو جانبه هستند و یا سیستم به صورت بسته و بدون نیاز به ارتباط با محیط خارج به کار خود ادامه می‌دهند. سیستم باز، پویا و وظایف و اجزاء آن متغیر هستند. در سیستم‌های بسته اعمال از قبل معین و سیستم وابسته به عناصر داخلی خود است. البته هرگز سیستم به صورت منفرد یافت نمی‌شود و باز و بسته بودن سیستم‌ها نسبی است. هر سیستم محیط خاص خود را دارد. محیط یک سیستم شامل مجموعه سیستم‌هایی است که با آن در ارتباط هستند.

تعامل بین سیستم و محیط آن به صورت ماده، انرژی و اطلاعات است. سیستم بسته با محیط اطراف خود تنها مبادله انرژی می‌کند. لازمه‌ی رابطه سیستم با محیط اطراف، وجود یک رابط یا درواقع محل مبادلات است. رابط‌ها نیز در شناخت سیستم‌ها حائز اهمیت هستند. در حالت کلی برای ایجاد یک سیستم چه باز و چه بسته مراحلی مشخص وجود دارند. به این مراحل چرخه‌ی حیات سیستم‌ها گفته می‌شود. سیستم چیست؟ تعریفی از سیستم و نگرش سیستمی

شاید شما هم در گفتار روزانه خودتان از کلمه سیستم استفاده کرده باشید، مثلاً فلان شرکت اصلاً سیستم درستی نداره و مثال های دیگر...

اما تعریف صحیح و کامل سیستم چیست؟

ترتيب منظمي ازعوامل ياعناصرهمبسته که باتوجه به همبستگي و تاثيراين عوامل بر يکديگرو تبادل منابع، درجهت کارکردو حصول نتايج ويژه اي هستند .

به بیان ساده تر سیستم مجموعه منظمی از اجزای به هم پیوسته است که برای رسیدن به یک هدف با یکدیگر در تعامل هستند.

در تکمیل تعریف بالا می توان اینگونه نیز گفت که سیستم محموعه ای از فرایندها است که در ارتباط با یکدیگر هستند و برای رسیدن به هدفی مشخص تلاش می کنند.

اینجا لازم است که بگوییم فرایند نیز مجموعه از فعالیت ها سازمان در قالب کارهای تولیدی یا خدماتی، یک یا چند واحد سازمانی است که براساس اصول منظم از پیش تعیین شده کار می کند.

فرایند را به سادگی می توان در تصویر زیر مشاهده کرد:

در تصویر بالا بازخورد مکانیزمی است که سیستم می تواند با کمک آن انحرافات فرایند را بررسی نماید و آنرا بهبود دهد

یک پیشنهاد دوستانه: اگر هنوز در دوره رایگان 7 اصل مهم در مدیریت مطلوب کسب و کار شرکت نکرده اید اینجـــــــــــــــــــا کلیک نمایید

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
 


:: برچسب‌ها: مراحل تجزیه و تحلیل سیستم در تجزیه و تحلیل و طراحی سیستمها,سیستم و نگرش سیستمی در تجزیه و تحلیل و طراحی سیستمها,سیستم و نگرش سیستمی,تجزیه و تحلیل و طراحی سیستمها,سیستم چیست ,اجزاء یک سیستم,ترکیب سیستم ,طبقه بندی سیستم ها ,سیستم های باز و بسته,,, ,
:: بازدید از این مطلب : 113
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 ارديبهشت 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی محمد
پاورپوینت-سیستم-و-نگرش-سیستمی-در-تجزیه-و-تحلیل-و-طراحی-سیستمها
پاورپوینت سیستم و نگرش سیستمی در تجزیه و تحلیل و طراحی سیستمها
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: pptx
تعداد صفحات: 36
حجم فایل: 137
قیمت: 6000 تومان

بخشی از متن:
این پاورپوینت در مورد سیستم و نگرش سیستمی در تجزیه و تحلیل و طراحی سیستمها در 36 اسلاید کامل با افکت مناسب و شامل: سیستم و نگرش سیستمی در تجزیه و تحلیل و طراحی سیستمها،سیستم و نگرش سیستمی،تجزیه و تحلیل و طراحی سیستمها،سیستم چیست ،اجزاء یک سیستم،ترکیب سیستم ،طبقه بندی سیستم ها ،سیستم های باز و بسته ،انواع آنتروپی ،سلسله مراتب سیستم ها از دیدگاه بولدینگ و...ومنابع می باشد

قسمتی از متن:

ــ سیستم و نگرش سیستمی

 سازمان عبارت است از دسته بندی و گروه بندی افراد در قالب های نظام یافته به گونه ای که مساعی هماهنگ شده ی آن ها در یک محیط متغیر به صورت وسیله ای برای نیل به هدف های سازمانی در آید.

سازمان یک نهاد اجتماعی است که دارای هدف بوده و سیستمی است که به سبب داشتن یک ساختار آگاهانه فعالیت های خاصی را انجام می دهد و دارای مرزهای شناخته شده ای می باشد.

سازمان عبارت است از فرآیندی نظام یافته از روابط متقابل افراد برای دست یافت به هدف های معین

اصولاً هر شیء یا پدیده‌ای که به نوعی دارای حیات و چرخه باشد، سیستم نامیده می‌شود. استفاده از روش سیستم به عنوان یک روش بهتر برای درک تمام پدیده‌ها شناخته شده است. این ایده در سال 1937 به وسیله‌ی «لودویک وون برتالانفی» یک زیست‌شناس آلمانی ارایه شد. وی نام «نظریه‌ی عمومی سیستم‌ها» را به یک نظم جدید برای فرموله کردن قواعدی که در سیستم به صورت کلی به کار می‌رود اطلاق نمود.

سه حرکت فکری ساختارنگری، سیبرنتیک و نظریه‌ی اطلاعات موجب گسترش و توسعه نگرش سیستمی شدند. ساختارنگری در زبان‌شناسی، مردم‌شناسی و روان‌شناسی بسیار مطرح است. کلمه سیبرنتیک به معنای هدایت یک کشتی و معنای مجازی آن عمل رهبری یا حکومت کردن است. روش‌شناختی سیبرنتیک به جای تأکید بر علت، هدف را در نظر می‌گیرد. سیبرنتیک هر چیزی را با ماشین همانندسازی می‌کند و از یک جنبه به عنوان علم ماشین در نظر گرفته می‌شود.

از دیدگاه سیبرنتیک برای شناخت ماشین‌ها باید ساختار و موقعیت درونی ماشین در هر لحظه، کنش‌ها و واکنش‌ها با محیط و بالاخره تکامل ماشین در یک مدت زمان را مشخص کرد. برای این منظور باید اندام اثرپذیر از محیط خارج و اندام اثربخش ماشین به محیط خارج از آن را مشخص کرد. ممکن است خروجی‌ها بر ورودی‌ها مؤثر باشند. در واقع معلول ممکن است بر علت تأثیر بگذارد. در این صورت باید حلقه‌ی بازخورد ماشین را مشخص کرد. در بازخورد مثبت واکنش در جهت کنش عمل می‌کند و در بازخورد منفی مکانیسم بر ضد اثرات دنیای خارج عمل می‌کند.

ــ تعریف سیستم

لفظ سیستم به مجموعه‌ای از عناصر اطلاق می‌شود که ورودی‌های مشخصی را دریافت نموده و سپس روی آن‌ها پردازش انجام داده و در نهایت خروجی‌های معینی را تولید می‌کند. سیستم مجموعه‌ای است از چندین جزء وابسته به هم که در جهت حصول هدف‌های خاص در تعامل با یکدیگر هستند.

در فرهنگ انگلیسی «آکسفورد» یک سیستم به عنوان مجموعه یا گروهی از اشیاء مرتبط یا غیرمرتبط، به نحوی که یک واحد پیچیده را تشکیل دهند و یا ترکیب کلی اجزاء که بر حسب طرح یا برنامه‌ای نظام یافته باشد تعریف شده است. به همین ترتیب فرهنگ زبان انگلیسی «رندوم‌هاس» این تعریف را برای سیستم ارایه داده است: «مجموعه منظم و قابل درکی از حقایق، اصول، نظریه‌ها و امثال آن‌ها در زمینه‌ی خاصی از دانش یا اندیشه».

یک سیستم همواره دارای هدفی مشخص است و به صورت مجزا وجود ندارد. همانطور که هر سیستمی دارای سیتستم‌های ساده‌تری می‌باشد، خود نیز زیرسیستمی از یک سیستم پیچیده‌تر می‌باشد. یک سیستم با هدف خاص که در آن تقسیم کار، ارتباطات و کنترل وجود داشته باشد را «سازمان» گویند.

دیدگاه سیستمی، به نقل از کتاب «روابط صنعتی» بررسی پدیده‌ها از طریق در نظر گرفتن کل پدیده است. منظور از کل، مجموعه‌ای است که از به هم پیوستگی یکسری اجزاء که کم و بیش با هم مرتبط هستند و کلیت پدیده را به وجود می‌آورند می‌باشد. به طوری که مشهود است این نحوه دید، سنتز جدیدی است از روش‌های قیاسی و استقرایی، که محاسن هر یک را داراست و فاقد عیوب هر دوی آن‌ها است. توضیح اینکه در منطق سه نوع حجت وجود دارد: قیاس (Deduction)، استقراء (Induction) و تمثیل (Example). استقراء یعنی قریه به قریه گشتن و در منطق از جزء به کل رسیدن است و قیاس عکس آن.

از تعاریف فوق می‌توان نتیجه گرفت که برای شناخت سیستم‌ها در حالت کلی باید عناصر تشکیل‌دهنده و روابط بین آن‌ها را شناخت. در دیدگاه سیستمی رابطه‌ی بین دو جزء یا دو عنصر رابطه‌ی علت و معلولی تنها نیست بلکه ممکن است عملی دو جانبه باشد. رابطه‌ی تعاملی بین عناصر سیستم علاوه بر علت و معلول ممکن است رابطه‌ی زمانی، رابطه‌ی دو جانبه و رابطه‌ی بازخوردی هم باشد. اصولاً بین عناصر سیستم باید تناسبی برقرار باشد.

کل سیستم چیزی بالاتر از حاصل

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
 


:: برچسب‌ها: سیستم و نگرش سیستمی در تجزیه و تحلیل و طراحی سیستمها,سیستم و نگرش سیستمی,تجزیه و تحلیل و طراحی سیستمها,سیستم چیست ,اجزاء یک سیستم,ترکیب سیستم ,طبقه بندی سیستم ها ,سیستم های باز و بسته ,انواع آنتروپی ,سلسله مراتب سیستم ها از دیدگاه بولدینگ ,
:: بازدید از این مطلب : 125
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 ارديبهشت 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی محمد
جزوه-ی-درس-آلیاژ-پلیمرها--استاد-آقای-دکتر-امیر-رستمی
جزوه ی درس آلیاژ پلیمرها - استاد آقای دکتر امیر رستمی
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: pdf
تعداد صفحات: 66
حجم فایل: 1935
قیمت: 6000 تومان

بخشی از متن:
جزوه ی درس آلیاژ پلیمرها - استاد آقای دکتر امیر رستمی

به تعداد 66 صفحه pdf

مناسب اساتید و دانشجویان مهندسی صنایع پلیمر

مقدمه ای بر آلیاژهای پلیمری

ترمودینامیک آلیاژهای پلیمری

روش های بهبود سازگاری

روش ارزیابی درجه سازگاری

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
 


:: برچسب‌ها: جزوه ی درس آلیاژ پلیمرها ,استاد آقای دکتر امیر رستمی, درس آلیاژ پلیمرها ,
:: بازدید از این مطلب : 110
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 ارديبهشت 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی محمد
پاورپوینت-کتاب-حسابداری-میانه-1
پاورپوینت کتاب حسابداری میانه 1
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: pptx
تعداد صفحات: 359
حجم فایل: 491
قیمت: 7000 تومان

بخشی از متن:
پاورپوینت کتاب حسابداری میانه 1

تالیف دکتر مهدی مشکی - عبدالکریم مقدم

انتشارات پیام نور

359 اسلاید

مناسب اساتید و ارائه دانشجو

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
 


:: برچسب‌ها: پاورپوینت کتاب حسابداری میانه 1, کتاب حسابداری میانه 1 ,
:: بازدید از این مطلب : 114
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 ارديبهشت 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی محمد
تست-های-فصل-1-تا-7-سارافینو-ویژه-کنکور-دکتری-روانشناسی-سلامت
تست های فصل 1 تا 7 سارافینو ویژه کنکور دکتری روانشناسی سلامت
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: pdf
تعداد صفحات: 50
حجم فایل: 2800
قیمت: 7500 تومان

بخشی از متن:
تست های فصل 1 تا 7 سارافینو ویژه کنکور دکتری روانشناسی سلامت



فایل اول : 20 صفحه فصل های 1 و 2 و 3 با 22 سوال و پاسخ تشریحی

فایل دوم : 30 صفحه فصل های 4 و 5 و 6 و 7 با 32 سوال و پاسخ تشریحی

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
 


:: برچسب‌ها: تست های فصل 1 تا 7 سارافینو ویژه کنکور دکتری روانشناسی سلامت, سارافینو ویژه کنکور دکتری ,
:: بازدید از این مطلب : 120
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 ارديبهشت 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی محمد
پاورپوینت-مسائل-جاری-در-حسابداری-تالیف-دکتر-حسین-کرباسی-یزدی
پاورپوینت مسائل جاری در حسابداری تالیف دکتر حسین کرباسی یزدی
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: pptx
تعداد صفحات: 206
حجم فایل: 58
قیمت: 5500 تومان

بخشی از متن:
پاورپوینت مسائل جاری در حسابداری تالیف دکتر حسین کرباسی یزدی

206 اسلاید

مناسب اساتید و ارائه دانشجو

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
 


:: برچسب‌ها: پاورپوینت مسائل جاری در حسابداری دکتر حسین کرباسی ,مسائل جاری در حسابداری ,
:: بازدید از این مطلب : 105
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 ارديبهشت 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی محمد
پاورپوینت-آشنايي-با-سازمان-تربيتي؛-علمي-و-فرهنگي-سازمان-ملل-متحد-یونسکو-unesco
پاورپوینت آشنايي با سازمان تربيتي؛ علمي و فرهنگي سازمان ملل متحد یونسکو UNESCO
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: doc & ppt
تعداد صفحات: 50
حجم فایل: 119
قیمت: 6000 تومان

بخشی از متن:
پاورپوینت آشنايي با سازمان تربيتي؛ علمي و فرهنگي سازمان ملل متحد یونسکو UNESCO

به تعداد 31 اسلاید پاورپوینت بعلاوه چک لیست 21 صفحه ای در قالب ورد

مناسب اساتید و کنفرانس دانشجویان

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
 


:: برچسب‌ها: پاورپوینت آشنايي با سازمان تربيتي,علمي و فرهنگي سازمان ملل متحد یونسکو , آشنايي با سازمان تربيتي,UNESCO ,
:: بازدید از این مطلب : 136
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 ارديبهشت 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی محمد
پاورپوینت-اصول-و-ضوابط-طراحی-پله
پاورپوینت اصول و ضوابط طراحی پله
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: pptx
تعداد صفحات: 50
حجم فایل: 2513
قیمت: 7000 تومان

بخشی از متن:
این پاورپوینت در مورد اصول و ضوابط طراحی پله در 50 اسلاید کامل با افکت مناسب و شامل: فاصول طراحی پله و آسانسورها و پله برقی،طراحی پله،طراحی پله برقی،طراحی آسانسور،ويژگیهای سازه و نحوه انتخاب پله برقی ،شیب پله برقی ،آرایش های مختلف پله ،طرح کلی پله برقی،انواع پله ،انواع آسانسوراصول و ضوابط طراحی پله،پله،استاندارد پله و...ومنابع می باشد

قسمتی از متن:

پـِلِّکان یا راه پله سازه‌ای است که برای ارتباط دادن دو سطح غیر هم‌سطح در ساختمان یا فضاهای دیگر بکار می‌رود و از اجزای کوچک‌تری به نام پلّه ساخته شده‌است. در حالتی که پلکان در یک فضای بسته ساخته شود به آن راه‌پله گفته می‌شود.

به پلکانی که به صورت نقاله‌ای و با نیروی برق حرکت کند پله برقی گفته می‌شود. از انواع دیگر پلکان می‌توان پلکان مارپیچی، پلکان تاشو (درب مخفی) و پلکان هواپیما را نام برد.

به طور معمول پهنای مؤثر پله‌ها و پاگردها باید حداقل دارای یک و نیم متر باشند و از دو نیم متر تجاوز نکنند. درها نباید پهنای مفید پاگردها را اشغال و محدود کنند و درهای رو به راه پله باید به طرف خروجی باز شوند. هم‌چنین بهتر است نسبت ارتفاع به عمق پاگذار ۱۵۰ تا ۳۰۰ میلی‌متر باشد

پلکان

تصویری از یک راه پله

پلکانی در تخت جمشید. ۵۵۰ پیش از میلاد.

مسیر پلکانی قلعه رودخان فومن.

اجزای پلکان

به سطح افقی پله، کف پله یا پاگذار و به سطح عمودی آن پیشانی پله گفته می‌شود. در پله‌های مسدود کف پله معمولاً نسبت به پیشانی آن حالت پیش آمده دارد تا کف پله از سطح پهنتری برخوردار باشد. به ارتفاع باز راه‌پله‌ها یعنی فضای کف تا سقف، سرگیر گفته می‌شود. بلندای یک یا چند پله از سطح کف پلکان، خیز نامیده می‌شود.

اجزا پلکان:

کف پله یا پاگذار
پیشانی پله
نرده پله
آبچکان پله
پاگرد پله
ارتفاع پله

به طور کلی هر قدر ارتفاع پله زیادتر باشد تعداد پله مورد نیاز برای عبور از طبقه‌ای به طبقه دیگر کمتر بوده ودر نتیجه قفسه پله یا فضای لازم برای ایجاد پله کمتر است ولی ارتفاع پله کاملاً بستگی به محل استفاده و اشخاص استفاده کننده از آن را دارد مثلاً ارتفاع پله برای طبقات آپارتمان‌های مسکونی در حدود ۱۶ الی ۲۰ سانتی‌متر در نظر گرفته می‌شود زیرا ۸۰ درصد استفاده کنندگان آن در سنینی هستند که به راحتی می‌توانند از پله پایین و بالا روند. همچنین ارتفاع پله موتور خانه‌ها یا انبار را در حدود ۲۰ الی ۲۵ حتی ۵۰ سانتی‌متر در نظر می‌گیرند زیرا ۹۹ درصد استفاده کنندگان این قسمت از ساختمان را اشخاص جوان تشکیل می‌دهند و همچنین ارتفاع پله مکان‌های عمومی مانند ایستگاه راه آهن یابیمارستان‌ها یا ادارات عمومی را در حدود ۱۵ الی ۱۷ سانتی‌متر در نظر می‌گیرند زیرا از این نوع پله‌ها اجباراً افراد در هر سنی استفاده خواهند نمود. ارتفاع پله در قصر‌های بسیار لوکس و مجلل در حدود ۱۵ سانتی‌متر یا کمتر در نظر گرفته می‌شود.

کف پلهکف پله تابع دو عامل است

۱. طول کف پا ۲. طول قدم

طول کف پای یک آدم معمولی در حدود ۳۰ سانتی‌متر است در این صورت برای اینکه عبور و مرور از روی پله آسان باشد کف پله باید در حدود ۳۰ سانتی‌متر باشد که با توجه به ۲ سانتی‌متر دماغه پله جمعاً کف پله در حدود ۳۲ سانتی‌متر خواهد شد. طول قدم یک آدم معمولی در حدود ۶۳ الی ۶۵ سانتی‌متر می‌باشد برای اینکه بتوان پله‌ها را پشت سر هم وبدون توقف و به راحتی و با قدم معمولی طی نمود می‌باید مجموع دو برابر ارتفاع بعلاوه کف پله عددی بین ۶۳ الی ۶۵ سانتی‌متر باشد. اگر تعداد پله‌هایی که پشت سر هم قرار دارند در حدود ۸ الی ۱۲ پله باشد کف پله نمی‌تواند از ۳۲ الی ۳۳ بیشتر باشد. زیرا اگر کف پله از این مقدار پهن‌تر باشد استفاده کننده از آن در موقع بالا رفتن ناخودآگاه هر قدم خود را روی پلهٔ بعدی قدری عقب‌تر گذاشته و روی پله هشتم یا نهم پنجه پای او روی لبه پله قرار گرفته و ممکن است تعادل خود را از دست داده و به جلو خم شود ولی در مورد پله‌های جلو ساختمان که معمولاً تعداد آن در حدود ۳ یا ۴ پله می‌باشد می‌توان از کف پله پهن‌تر نیز استفاده نمود.

عرض پله

عرض پله به نسبت شدت عبور و مرور متفاوت نیز می‌باشد. عرض پله ساختمان‌های عمومی و بزرگ مانند سینماها و تاترها که از آن‌ها برای عبور یک طرفه استفاده می‌شود برای هر ۱۲۰ نفر جمعیت یک متر عرض در نظر گرفته می‌شود که این عرض برای تخلیه جمعیت در حدود ۱۰ دقیقه کافی می‌باشد. حداقل عرض پله ساختمان‌هایی که زیاد بزرگ نبوده و از روی آن عبور و مرور دو طرفه انجام می‌شود و در حدود ۱۰۰ سانتی‌متر در نظر گرفته می‌شود زیرا عرض شانه یک نفر مرد در حدود ۶۰ سانتی‌متر است و با توجه به اینکه اگر دو نفر بخواهند از نزدیک یکدیگر عبور نمایند ناخودآگاهقدری شانه خود را به سمت طرف مقابل کج می‌نمایند عرض ۱۰۰ سانتی‌متر برای عبور دو نفر از کنار یکدیگر کافی می‌باشد ولی برای آپارتمان‌های چندطبقه که شدت رفت‌وآمد زیادتر است عرض پله را در حدود ۱۲۰ سانتی‌متر یا بیشتر در نطر می‌گیرند. در مورد پله‌های کم رفت‌وآمد مانند پله‌هایی که به بام ختم می‌شوند و از آن‌ها برای برف روبی یا سرکشی به بام استفاده می‌شود عرض ۵۵ الی ۶۰ سانتی‌متر کافی می‌باشد.

پله‌های دو گردش و یک پا گرد

متداولترین نوع پله می‌باشد که با دو گردش و یک پاگرد فاصله دو طبقه را طی می‌کند که U شکل می‌باشد. مسیر اول با مسیر دوم که هر دو به پاگرد منتهی می‌گردد درست ۱۸۰ درجه اختلاف جهت دارند. تعداد پله در هر گردش در حدود ۸ تا ۱۰ پله است.

پله با سه گردش و دو پاگرد این نوع پله بیشتر برای ساختمان‌هایی که فضای در نظر گرفته شده برای پله مربع است یا اگر بخواهند ساختمان‌هایی که آسانسور دارد پله دور آسانسور بچرخد یا به عبارت دیگر فضای در نظر گرفته شده برای پله و آسانسور در یک مجموعه باشد این نوع پله اجرا می‌شود.

پله‌های بدون پاگرد

این نوع پله که فضای کمتری را اشغال می‌نماید نا مناسب‌ترین نوع پله می‌باشد در این سیستم آن تعداد پله‌هایی که در قسمت‌های مستقیم واقع است مناسب و راحت است ولی عبور و مرور از آن تعداد پله که در قوس قرار داشته و به شکل مثلث است مشکل تر و ناراحت تر می‌باشد. در طرح پله‌های مثلث شکل باید سعی نمود که متوسط کف پله‌ها از ۲۵ سانتی‌متر کمتر نباشد.

nعرض پله به نسبت شدت عبور و مرور متفاوت نیز می‌باشد. عرض پله ساختمان‌های عمومی و بزرگ مانند سینماها و تاترها که از آن‌ها برای عبور یک طرفه استفاده می‌شود برای هر ۱۲۰ نفر جمعیت یک متر عرض در نظر گرفته می‌شود که این عرض برای تخلیه جمعیت در حدود ۱۰ دقیقه کافی می‌باشد. حداقل عرض پله ساختمان‌هایی که زیاد بزرگ نبوده و از روی آن عبور و مرور دو طرفه انجام می‌شود و در حدود ۱۰۰ سانتی‌متر در نظر گرفته می‌شود زیرا عرض شانه یک نفر مرد در حدود ۶۰ سانتی‌متر است و با توجه به اینکه اگر دو نفر بخواهند از نزدیک یکدیگر عبور نمایند ناخودآگاهقدری شانه خود را به سمت طرف مقابل کج می‌نمایند عرض ۱۰۰ سانتی‌متر برای عبور دو نفر از کنار یکدیگر کافی می‌باشد ولی برای آپارتمان‌های چندطبقه که شدت رفت‌وآمد زیادتر است عرض پله را در حدود ۱۲۰ سانتی‌متر یا بیشتر در نطر می‌گیرند. در مورد پله‌های کم رفت‌وآمد مانند پله‌هایی که به بام ختم می‌شوند و از آن‌ها برای برف روبی یا سرکشی به بام استفاده می‌شود عرض ۵۵ الی ۶۰ سانتی‌متر کافی می‌باشد.

پله گرد

برای مکان‌های کم رفت‌وآمد می‌باشد و امکان استفاده از آن برای کودکان و افراد مسن بسیار مشکل است. در طرح این گونه پله‌ها که معمولاً حول لوله ای به قطر ۱۰ الی ۱۵ ساتی متر می‌چرخد روش کار چنین است که ابتدا دایره متوسط گردش را به تقسیمات مساوی تقسیم نموده آنگاه از مرکز دایره گردش به این نقاط وصل می‌نمایند و این خطوط را ادامه می‌دهند تا محیط دایره خارجی پله را قطع کند.

چشم پله یا چاه پله

در پله‌هایی که با دو گردش و یک پاگرد اجرا می‌شود گردش‌های پله باید با فاصله‌ای حداقل در حدود ۱۰ سانتی‌متر از یکدیگر واقع شوند. به این فاصله که چشم پله گفته می‌شود اجرای نرده پله را آسان تر می‌کند البته اگر فضای پله دارای عرض کافی نباشد می‌توان از این فاصله صرف نظر نمود.

تعداد پله نباید بیشتر از ۱۰ الی ۱۲ پله پشت سر هم قرار گیرد و بعد از هر ۱۰ پله پاگرد در نظر گرفته می‌شود. علت معین کردن تعداد پله این است که

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
 


:: برچسب‌ها: اصول طراحی پله و آسانسورها و پله برقی,طراحی پله,طراحی پله برقی,طراحی آسانسور,ويژگیهای سازه و نحوه انتخاب پله برقی ,شیب پله برقی ,آرایش های مختلف پله ,طرح کلی پله برقی,انواع پله ,انواع آسانسوراصول و ضوابط طراحی پله,پله,استاندارد پله ,
:: بازدید از این مطلب : 116
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 ارديبهشت 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی محمد
پاورپوینت-قالب-گیری-و-روشهای-آن
پاورپوینت قالب گیری و روشهای آن
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: pptx
تعداد صفحات: 33
حجم فایل: 252
قیمت: 5500 تومان

بخشی از متن:
این پاورپوینت در مورد قالب گیری و روشهای آن در 33 اسلاید کامل با افکت مناسب و شامل: قالب گیری و روشهای آن،قالب،قالبگیری،Molding،انواع قالب‌های صنعتی،انواع قالب‌های ریخته گری،فرآيند های قالب گيری،قالب‌گيری تزريقی ،قالب‌گيری فشاری ،قالب‌های دایکاست ،قالب‌های ماسه‌ای و...ومنابع می باشد

قسمتی از متن:

انواع قالب‌های صنعتی

قالب‌های صنعتی که از آن‌ها برای تولید استفاده می‌شود بنا به روش تولید قطعه انواع گوناگونی دارند که با توجه به قطعه نهایی و ویژگی‌هایی که از آن قطعه مورد انتظار است نوع قالب نیز تفاوت می‌کند، به‌طور کلی قالب‌ها را می‌توان به چهار دسته تقسیم کرد:

قالب‌های ریخته‌گری
قالب‌های تزریق پلاستیک
قالب‌های آهنگری
قالب‌های پرس شامل:
قالب‌های برش
قالب‌های کشش
قالب‌های فرم
قالب‌های خم

که هر یک از این نوع قالب‌ها به فراخور نوع قطعه به زیر مجموعه‌هایی تقسیم می‌شوند؛ ولی با توجه به این که موضوع اصلی این مقاله بررسی دو روش ساخت قالب‌های ریخته گری و روش ساختار متمرکز وغیر متمرکز می‌باشد موضوع اصلی را روی ساخت قالب‌های ریخته گری متمرکز می‌کنیم تا بیشتر بتوانیم وارد جزئیات این بحث شویم.

انواع قالب‌های ریخته گری

برای تولید تمام قطعاتی که به روش ریخته گری ساخته می‌شوند نیاز به تهیه قالب می‌باشد. حال جنس و ویژگی‌های قطعه است که روش ریخته گری را تعیین می‌کند و بر این اساس نوع قالب تعیین می‌شود. قالب‌های ریخته گری به سه دسته قالب‌های دایکاست (High pressure) قالب‌های ریژه (low pressure) و قالب‌های ماسه‌ای (sand) تقسیم می‌شوند که هر یک کاربرد خاص خود را دارند. در ذیل به جزئیات هر کدام می‌پردازیم.

قالب‌های دایکاست (Die cast)

برای ساخت قطعاتی از جنس آلومینیوم که دارای ضخامت یکنواخت بین ۵ تا ۱۵ میلی‌متر هستند از روش ریخته گری تحت فشار استفاده می‌شود در این روش مذاب آلومینیوم با فشار بالا داخل قالب تزریق می‌شود. از مزایای این روش می‌توان به تولید قطعات با کیفیت سطحی بالا و تیراژ بالا نام برد. کیفیت بالا و عدم پلیسه سبب می‌شود بسیاری از پروسه‌های تولید مانند پلیسه‌گیری و سنگ زنی و سوراخ کاری حذف شود، از این رو تأثیر به سزایی در کاهش هزینه تولید هر واحد قطعه دارد. قالبی که برای ریخته گری به این روش مورد نیاز می‌باشد قالبی است از جنس فولاد گرمکار با حجم و ضخامتی زیاد که قابلیت تحمل فشار بالای ذوب راداشته باشد از این رو قالب‌های دایکاست قالب‌هایی بزرگ و گران‌قیمت هستند.

قالب‌های ریژه (Gravity)

برای قطعات آلومینیمی که ضخامت قطعه یکنواخت نیست و کیفیت قطعه از نظر استحکامی مورد توجه باشد و همچنین نیاز به قطعه‌ای بدون ریزمک و تخلخل باشد نیاز است که این روش را برای تولید برگزید، در این روش ذوب به آرامی وارد قالب فولادی می‌شود. قالب‌های ریژه نسبت به قالب‌های دایکست از نظر ابعادی کوچک‌تر هستند (به منظور تولید یک قطعه یکسان) اما آنچه سبب پیچیدگی این قالب‌ها می‌شود طراحی سیستم راهگاهی در این قالب هاست و آنچه سبب گران‌قیمت شدن این قالب‌ها می‌شود هزینه طراحی، دانش و تکنولوژی ای است که سازنده برای طراحی و ساخت این قالب دریافت می‌کند.

قالب‌های ماسه‌ای (Sand cast)

به‌طور قطع متداول‌ترین روش‌های تولید قطعات فلزی، ریخته گری در قالب ماسه‌ای است. در این روش نیاز به ساخت یک مدل فلزی است که از یک قالب ماسه‌ای گرفته شود و ذوب را در این قالب می‌ریزند. مدل‌های فلزی برای روش‌های مختلف ریخته گری تهیه می‌شوند، برخی از این روش‌ها اتوماتیک هستند مانند ریخته گری به روش DIZA و هانزبرگ و واگنر یا به صورت دستی و سنتی می‌باشد.

پروسه ساخت قالب

امروزه با توجه به پیشرفت تکنولوژی هم در بخش ماشین افزار (به ویژه ورود ماشین‌های CNC) و هم در بخش نرم‌افزار صنعت قالب‌سازی نیز هم از حیث کاهش زمان ساخت و هم از نظر قابلیت ساخت قالب‌هایی با فرم‌های پیچیده پیشرفت قابل توجهی را به خود دیده است. پروسه تولید قالب به دو بخش طراحی و ساخت تقسیم می‌شود. در بخش طراحی، مهندس طراح (قالب ساز) با توجه به دانش و تجربه خود، اجراء، شکل و همچنین سیستم راهگاهی قالب را با استفاده از نرم‌افزارهایی مانند SOLIDWORKS، MECHANICAL DESKTOP، CATIA طراحی کرده و مدل سه بعدی قالب را می‌سازد که این مدل سه بعدی مبنای ماشینکاری قالب به وسیله ماشین CNC قرار می‌گیرد، سپس بعد از اتمام عملیات ماشینکاری فرایند مونتاژ قالب انجام می‌شود.

قالب

قالب: ابزار شکل دهنده هر نوع محصول را قالب گویند به صورتی که محصول شکل دل پذیر و قابل قبول ومطلوب را پیدا کند (مصولات مانند: تصویر- صفحه‌ها از انواع مواد وشکل گوناگون - حجم‌های پر - حجم‌های تو خالی - میله‌ها). برای تولید یک محصولات به تعدادبالاازقالب درانواع گوناگون به عنوان ابزارسری‌سازی وتولیدانبوه استفاده می‌شود. نام و شیوه کار قالب‌ها بسته به نوع مواد مصرفی و نوع شکل دهی انها تغییر می‌کند. قالب‌ها بر اساس مواد محصول: قالب‌های پلاستیک - فلزی - سیمانی - گلی - گچی - ازبست - شیشه - کاغذ - پلیمر - سرامیک - چوب - پارچه - فوم - سنگ - مواد خوراکی ... . قالب‌ها بر اساس شکل دهی وشیوه کار روی محصول: قالب‌های پرسی - تزریقی - فشاری - درون گرمایی درون سرمایی - برشی - فرم دهی - خم کاری - اکسترود - لرزشی - فشار هیدرولیک - فشار باد - فشار اب - سایشی و... . قالب‌ها بر اساس جنس قالب: قالب‌های فلزی - چوبی - پلیمری - ازبستی -سیمانی - گچی -گلی - پارچه - سنگ و لاستیکی و ... . روتاری مولدینگ چیست ؟

قالب گیری دورانی

روتاری مولدینگ ( قالب گیری دورانی ) تکنولوژی جدیدی در پروسه تولید قطعات پلاستیکی می‌باشد با توجه به قابلیت و کیفیت روش روتاری بسیار به سرعت درحال اخذ مقبولیت جهانی می‌باشد. در این روش به دلیل قابلیت تولید قطعات بسیار کوچک تا بسیار بزرگ و نیز قالبسازی بسیار سریع و ارزان امکان دستیابی هر چه سریع‌تر به تولید مورد نظر را میسر ساخته و در عرصه رقابت, توانمندی بسیار بالایی را موجب می‌گردد. تولید انواع قطعات یکپارچه (روتاری مولدینگ) - انواع منهول های پلی اتیلن - انواع مخازن پلی اتیلنی جهت نگهداری آب و مواد شیمیایی - انواع علائم هشدار دهنده راهنمایی و رانندگی ( پلی اتیلن ) تولید انواع منهول های پلی اتیلنی و به صورت آماده جهت نصب در محل از قطر 600 میلیمتر الی 1200 میلیمتر و با ارتفاع‌های متفاوت ( در صورت درخواست مشتری امکان تولید منهول با قطر‌های بالاتر به صورت سفارشی امکان پذیر می‌باشد ) تولید انواع مخازن پلی اتیلنی جهت نگهداری آب و مواد شیمیایی تولید انواع علائم هشدار دهنده راهنمایی و رانندگی (پلی اتیلنی) این شرکت با دارا بودن آسیاب میکرونیزه با سرند مخصوص جهت تولید پودر از مواد پلی اتیلن از سایز 300 تا 1200 میکرون ، توان ارائه خدمات را دارد .

پروسه ساخت قالب به دو بخش تقسیم می‌شود: بخش اول مرحله طراحی قالب و بخش دوم شامل عملیات ماشینکاری و مونتاژ اجزای قالب است، برای طراحی قالب نیاز به نقشه فنی قطعه است که این نقشه از سفارش دهنده قالب دریافت می‌شود، سپس از روی این نقشه مدل سه بعدی قطعه با استفاده از یکی از نرم‌افزارهای CATIA، MECHANICAL DESKTOP یا SOLIDWORKS در کامپیوتر ساخته می‌شود، پس از آن اجزای قالب که از روی آن قطعه تفکیک و طراحی می‌شود. بعد از مرحله طراحی نوبت به مرحله تولید می‌رسد، در اینجا ماشینکاری اجزای قالب روی چوب به وسیله ماشین فرز CNC صورت می‌گیرد. باری ماشینکاری اپراتور با نرم‌افزار POWERMILL برنامه ماشینکاری را روی مدل سه بعدی که طراح به او داده است در کامپیوتر اجرا می‌کند، سپس این برنامه به ماشین CNC داده می‌شود و به صورت اتوماتیک روی چوب اجرا می‌شود، سپس این اجزا به ریخته

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
 


:: برچسب‌ها: قالب گیری و روشهای آن,قالب,قالبگیری,Molding,انواع قالب‌های صنعتی,انواع قالب‌های ریخته گری,فرآيند های قالب گيری,قالب‌گيری تزريقی ,قالب‌گيری فشاری ,قالب‌های دایکاست ,قالب‌های ماسه‌ای ,
:: بازدید از این مطلب : 116
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 ارديبهشت 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی محمد
کتاب-english-grammar-drills--ویرایش-دوم-2018-
کتاب English Grammar Drills - ویرایش دوم (2018)
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: PDF
تعداد صفحات: 337
حجم فایل: 37138
قیمت: 2000 تومان

بخشی از متن:
کتاب English Grammar Drills - ویرایش دوم (2018)

نویسنده: M. Lester

فایل PDF کتاب به زبان انگلیسی و در 337 صفحه است.

فایل PDF با بهترین کیفیت و با قابلیت جستجو در متن و کپی برداری از متن است.

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
 


:: برچسب‌ها: کتاب English Grammar Drills ,
:: بازدید از این مطلب : 116
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 ارديبهشت 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی محمد
جواب-تمارین-کتاب-کار-real-life-advanced-workbook-به-همراه-متن-فایل-صوتی-کتاب-کار
جواب تمارین کتاب کار Real Life Advanced Workbook به همراه متن فایل صوتی کتاب کار
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: PDF
تعداد صفحات: 17
حجم فایل: 3958
قیمت: 1000 تومان

بخشی از متن:
جواب تمارین کتاب کار Real Life Advanced Workbook به همراه متن فایل صوتی کتاب کار

فایل PDF حاضر شامل جواب تمارین کتاب کار Real Life Advanced Workbook به همراه متن فایل صوتی کتاب کار در 17 است.

فایل PDF به زبان انگلیسی و در 17 صفحه است.

فایل PDF به صورت اسکن رنگی و با کیفیت مناسب است.

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
 


:: برچسب‌ها: جواب تمارین کتاب کار Real Life Advanced Workbook ,
:: بازدید از این مطلب : 115
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 ارديبهشت 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی محمد
پاورپوینت-مفهوم-پارادایم-در-حسابداری-علمی
پاورپوینت مفهوم پارادایم در حسابداری علمی
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: pptx
تعداد صفحات: 44
حجم فایل: 127
قیمت: 6000 تومان

بخشی از متن:
این پاورپوینت در مورد مفهوم پارادایم در حسابداری علمی در 44 اسلاید کامل با افکت مناسب و شامل: مفهوم پارادایم در حسابداری علمی،پارادایم در حسابداری،Paradigm،علم حسابداری ،توسعه پارادايمهاي مختلف حسابداري ،پارادايم چیست،تئوري و پاراديم ،پارادایم انسان شناختی-استقرا،انواع پارادایم ،پارادایم سودمندی در تصمیم گیری ها و...ومنابع می باشد

قسمتی از متن:

لغت نامه مریام ـ وبستر این واژه را چنین تعریف می‌کند: «یک چارچوب فلسفی و نظری از یک رشته یا مکتب علمی در کنار نظریه‌ها، قوانین، کلیات و تجربیات به دست آمده که قاعده‌مند شده‌اند». به طور کلی چارچوب نظری و فلسفی از هر نوع.

—بر اساس ایده کوهن، پارادایم آن چیزی است که اعضای یک جامعه علمی با هم و هر کدام به تنهایی در آن سهیم هستند. مجموعه‌ای از مفروضات، مفاهیم، ارزش‌ها و تجربیات که روشی را برای مشاهده واقعیت جامعه‌ای که در آن سهیم هستند (به ویژه در رشته‌های روشنفکرانه) ارائه می‌کند. بر اساس ایده کوهن، پارادایم اصطلاح فراگیری است که همه پذیرفته‌های کارگزاران یک رشته علمی را دربر می‌گیرد و چارچوبی را فراهم می‌سازد که دانشمندان برای حل مسائل علمی در آن محدوده استدلال کنند.

—کوهن معتقد است پارادایم یک علم تا مدت‌های مدید تغییر نمی‌کند و دانشمندان در چارچوب مفهومی آن سرگرم کار خویش هستند. اما دیر یا زود بحرانی پیش می‌آید که پارادایم را درهم می‌شکند و دگرش علمی به وجود می‌آید که پس از مدتی پارادایم جدیدی به وجود می‌آورد و دوره‌ای جدید از علم آغاز می‌شود.

— کوهن تئوری جاری را پارادایم نمی‌نامد، بلکه جهان‌بینی موجود را که آن نظریه در قالب آن شکل گرفته و همه کاربردهایی که از آن حاصل شده‌است را پارادایم می‌نامد.

بر اساس تعريفRitzer پارادايم تصويري بنيادي ازموضوع يك رشته علمي است.به اين كه چه پرسشهاي مطرح شود و چه قواعدي براي تفسير پاسخهاي دريافت شده مورد استفاده قرار مي گيرد كمك مي كند.

پارادايم: گسترده ترين ديد گاه مشترك صاحبنظران

در گذشته نه چندان دور، در دانشگاهها، اهميت قابل توجهي به حسابـداري داده نمـي شد . اما در سالهاي اخير اين وضعيت تغيير يافته و نتايج تحقيقات متعدد، موقعيت مناسب حسابداري را در مجامع علمي گواهي ميدهد . اگر چه اعتبار تحقيقات اوليه حسابداري در اوايل 1970توسط منتقدين مورد ترديد قرار گرفت . اما متعاقب آن، لزوم اين قبيل پژوهش هاي اوليه براي تغيير در تفكر و نگرش حسابداري توسط صاحبنظران مورد تاييد قرار گرفت. اين تائيد مبتني بر اين نظريه است كه رويدادهاي حسابداري از الگوي تغيير موفقيت‏آميز پيروي مي كند.

تغيير موفقيت آميز:

آن طور كه در نظريه کوهن بيان شده اين است كه هر علمي در يك مقطع از زمان،پارادايم خاصی مسلط است.

اما اختلاف نظرها و مرحله بحران متعاقب آن ممكن است به تغيير ناگهاني منتج و پارادايم مسلط قبلي با پارادايم مسلط ديگر جايگزين كند. فرايند ارائه و توسعه پارادايمهاي مختلف حسابداري در سال1977توسط انجمن حسابداري آمريكا (AAA)با انتشار شرح تئوري حسابداري و پذيرش آن (SATTA)شروع شد.در اين بيانيه ،

سه رويكرد مسلط در حسابداري به شرح زيرمشخص شده اند:

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
 


:: برچسب‌ها: مفهوم پارادایم در حسابداری علمی,پارادایم در حسابداری,Paradigm,علم حسابداری ,توسعه پارادايمهاي مختلف حسابداري ,پارادايم چیست,تئوري و پاراديم ,پارادایم انسان شناختی,استقرا,انواع پارادایم ,پارادایم سودمندی در تصمیم گیری ها ,
:: بازدید از این مطلب : 123
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 ارديبهشت 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی محمد
پاورپوینت-تحلیل-فضاهای-شهری-میدان-توپخانه-تهران
پاورپوینت تحلیل فضاهای شهری میدان توپخانه تهران
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: PPTX
تعداد صفحات: 114
حجم فایل: 15808
قیمت: 30000 تومان

بخشی از متن:
توضیحات:
فایل پاورپوینت تحلیل فضاهای شهری میدان توپخانه تهران ، در حجم 114 اسلاید قابل ویرایش ، همراه با یک هدیه ویژه.

بخشی از متن:
شکل گیری اولیه این میدان مصادف است با اولین توسعه طراحی شده شهر تهران در عهد ناصری و از نظرزمانی فاصله سالهای 1260 تا 1300 را شامل می شود.
میدان توپخانه ازقدیمیترین و مهمترین میدانهای شهرتهران به شمار می رود.
میدان مستطیلی است که طول آن در جهت شرقی –غربی قرار گرفته است .
شش خیابان به میدان متصل می شوند که محل و موقعیت آنها از ابتدا تا کنون تغییر چندانی نکرده است.
شش خیابان به میدان متصل می گردند :
دو خیابان به ضلع جنوبی متصل می شوند که خیابان شرقی ، ناصر خسرو (ناصریه) و خیابان غربی ، باب همایون (الماسیه) می باشد.
در ضلع شمالی میدان نیز، دو خیابان از میدان جدا می شوند که خیابان شرقی، لاله زار و خیابان غربی ، فردوسی(امین السلطان) نام دارند.
در طرف شرق میدان،با کمی انحراف نسبت به محور طولی و نزدیکتربه ضلع جنوبی،خیابان چراغ برق (اميركبير) به میدان متصل می شود.
خیابان سپه (مریضخانه) نیز در بدنه غربی و نزدیکتر به ضلع شمالی میدان واقع است.
و...

فهرست مطالب:
میدان توپخانه (میدان سپه)
موقعيت ميدان در تهران
توده و فضا
نقشه کاربریها
خیابان های جداره میدان
اجزای کالبدی تشکیل دهنده فضاهای شهری
اجزا مستقر در فضا
عناصر شکل دهنده به اجزای فضای شهری
عناصر شکل دهنده به اجزا مستقر در فضا
مولفه های محیط وفضای شهری
توقعات عام
بررسی توقعات موضوعی. توقعات موردی. توقعات موضعی
کیفیت فضایی
کیفیت سکانس ها
بررسی معیارهای کیفی سنجش فضا
میدان شهری

این فایل با فرمت پاورپوینت در 114 اسلاید قابل ویرایش و کامل تهیه شده است.

هدیه محصول:
فایل WORD طراحی شهری بلوار و میدان جانباز (73 صفحه)

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
 


:: برچسب‌ها: دانلود پاورپوینت تحلیل فضاهای شهری میدان توپخانه تهران,میدان توپخانه تهران,پاورپوینت میدان توپخانه تهران,بررسی و تحلیل میدان توپخانه تهران,میدان امام خمینی,میدان,پاورپوینت تحلیل فضاهای شهری میدان توپخانه تهران,پاورپوینت تحلیل میدان توپخانه ,
:: بازدید از این مطلب : 115
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 ارديبهشت 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی محمد
پاورپوینت-بررسی-دانشکده-آلپاین
پاورپوینت بررسی دانشکده آلپاین
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: PPTX
تعداد صفحات: 31
حجم فایل: 9089
قیمت: 6900 تومان

بخشی از متن:
توضیحات:
فایل پاورپوینت بررسی دانشکده آلپاین در ایالات متحده آمریکا، در حجم 31 اسلاید قابل ویرایش ، همراه با یک هدیه ویژه.

بخشی از متن:
دانشکده آلپاین در یکی از مناطق سردسیر و کوهستانی آلپاین در ایالات متحده
آمریکا میباشد.
ظرفیت کلی این دانشکده 1500 نفر است و اتمام این پروژه در سال 2003 می باشد.

استیو کارن:مدیر مسئول
وارن لاتام:مدیر پروژه
پابلو گوتای:هماهنگ کننده پروژه
طراح:جین جکسون
و...

فهرست مطالب:
معرفی پروژه
اعضای تیم پروژه
ایده
هدف
محدوده مورد مطالعه
سایت پلان
دیاگرام تعریف حوزه ها - طبقه همکف
دیاگرام تعریف حوزه ها - طبقه اول
معرفی پلان و اجزای آن- همکف
معرفی پلان و اجزای آن- طبقه اول
بررسی مسیر حرکتی
ورودی
بررسی فضاهای پلان
فضای اداری
فضای ورزشی
فضای پژوهشی
نحوه چیدمان کلاس
فضا برای کارهای گروهی
نما
حجم
پرسپکتیو داخلی
خط آسمان
هندسه پلان

این فایل با فرمت پاورپوینت در 31 اسلاید قابل ویرایش تهیه شده است.

هدیه محصول:
فایل پاورپوینت استانداردهای فیزیکی مدرسه ابتدایی (26 اسلاید)

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
 


:: برچسب‌ها: دانلود پاورپوینت بررسی دانشکده آلپاین,دانشکده آلپاین,آشنایی با مدرسه آلپاین آمریکا,پاورپوینت بررسی دانشکده آلپاین در ایالات متحده آمریکا,دانشکده,پاورپوینت دانشکده آلپاین,پاورپوینت بررسی دانشکده آلپاین ,
:: بازدید از این مطلب : 106
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 ارديبهشت 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی محمد
پاورپوینت-نمونه-های-پارامتریک-دیزاین-در-پروژه-های-ایرانی
پاورپوینت نمونه های پارامتریک دیزاین در پروژه های ایرانی
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: PPT
تعداد صفحات: 24
حجم فایل: 7353
قیمت: 12900 تومان

بخشی از متن:

توضیحات:
فایل پاورپوینت نمونه های پارامتریک دیزاین در پروژه های ایرانی ، در حجم 24 اسلاید قابل ویرایش ، همراه با یک هدیه ویژه.


بخشی از متن:
هندسه طبیعت و فراکتال در معماری پارامتریک با بررسی آرایه داخلی گنبد مسجد شیخ لطف الله:
گنبد کوتاه تک پوشه آن به قطر ۱۲ متر، بار فراوانش که روی دیوارهای قطور (به قطر ۱۷۰سانتیمتر) قرار گرفته، به بنا استحکامی آرام میبخشد.
در این مورد عناصر طبیعی که احتمال الهام گرفتن طرح از آنها وجود دارد، گل زردک و همچنین گل آفتابگردان است.
بررسی هندسه فراکتال در معماری پارامتریک و عناصر طبیعی، بر این موضوع تأکید دارد که حتی پیچیدهترین هندسه ها نیز امروزه با ورود رایانه ها و بروز معماری پارامتریک، به راحتی قابل برداشت و الهام است.
و...


فهرست مطالب:
هندسه طبیعت و فراکتال در معماری پارامتریک با بررسی آرایه داخلی گنبد مسجد شیخ لطف الله
بافت سنتی کاشان که مطابق معیارهای طراحی پارامتریک
طراحی پارامتریک در فضای بیرونی برج آزادی

 


این فایل با فرمت پاورپوینت در 24 اسلاید قابل ویرایش با کیفیت و افکت مناسب جهت ارائه های کلاسی تهیه شده است.

 


هدیه محصول:
فایل پاوروینت تحليل تاثيرات رواني رنگها و رنگ در معماري(39 اسلاید)

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
 


:: برچسب‌ها: دانلود پاورپوینت نمونه های پارامتریک دیزاین در پروژه های ایرانی,پارامتریک دیزاین,آرایه داخلی گنبد مسجد شیخ لطف الله,بافت سنتی کاشان ,طراحی پارامتریک,پاورپوینت معماری پارامتریک,برج آزادی,پاورپوینت نمونه های پارامتریک دیزاین در پروژه های ایرانی ,
:: بازدید از این مطلب : 113
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 ارديبهشت 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی محمد
ترجمه-داستان-the-gift-of-the-magi-نوشته-o-henry
ترجمه داستان The Gift of the Magi نوشته O.Henry
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: pdf
تعداد صفحات: 4
حجم فایل: 583
قیمت: 3000 تومان

بخشی از متن:
ترجمه داستان ترجمه داستان The Gift of the Magi نوشته O.Henry

به تعداد 4 صفحه pdf

مناسب اساتید و دانشجویان رشته های زبان انگلیسی

یک دلار و هشتادو هفت سنت . همه اش همین بود و شصت سنت آن هم سکه های یک سنتی بود .

سکه هایی که طی مدت درازی یک سنت و دو سنت در نتیجه چانه زدن با بقال و سبزی و فروش و قصاب گرد هم آمده بود.

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
 


:: برچسب‌ها: ترجمه داستان The Gift of the Magi , داستان The Gift of the Magi نوشته O,Henry, The Gift of the Magi نوشته O,Henry ,
:: بازدید از این مطلب : 127
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 ارديبهشت 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی محمد
کتاب-رفتار-درمانی-دیالکتیکی-برای-اختلال-شخصیت-مرزی-دکتر-مجید-محمود-علیلو-و-محمد-امین-شریفی
کتاب رفتار درمانی دیالکتیکی برای اختلال شخصیت مرزی دکتر مجید محمود علیلو و محمد امین شریفی
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: pdf
تعداد صفحات: 111
حجم فایل: 3209
قیمت: 8000 تومان

بخشی از متن:
کتاب : رفتار درمانی دیالکتیکی برای اختلال شخصیت مرزی

تالیف : دکتر مجید محمود علیلو، محمد امین شریفی

صفحه : 111

به همراه : 2 کتاب زبان انگلیسی در همین زمینه

Dialectical Behaviour
Therapy
Distinctive Features

Dialectical Behavior Therapy
in Clinical Practice

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
 


:: برچسب‌ها: کتاب رفتار درمانی دیالکتیکی ,اختلال شخصیت مرزی,رفتار درمانی دیالکتیکی برای اختلال شخصیت مرزی ,
:: بازدید از این مطلب : 106
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 ارديبهشت 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی محمد
پاورپوینت-طراحی-سفارتخانه
پاورپوینت طراحی سفارتخانه
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: PPTX
تعداد صفحات: 44
حجم فایل: 2563
قیمت: 9900 تومان

بخشی از متن:
توضیحات:
فایل پاورپوینت طراحی سفارتخانه و ساختمان سفارتخانه ایران در کشورهای مختلف ، در حجم44 اسلاید قابل ویرایش ، همراه با یک هدیه ویژه.

بخشی از متن:
معماری برون مرزی به معنای معماری بناهای خارج از مرزهای هر کشور است که از نمونه های آن می توان به بنای سفارت خانه ها، کنسولگری ها و غرفه های هر کشور در نمایشگاه های جهانی، مقابر شخصیت های علمی ، فرهنگی و هنری مدفون در خارج از مرزهای آن کشور، اشاره داشت.
دیپلماسی یکی از عوامل مهم نشاندهندة هویت یك حکومت است که تاریخچه ای دیرین و به قدرت تاریخچة شهرها دارد؛ بناهای دیپلماتیك و خصوصاً سفارتخانه ها نمایندة یك کشور بیگانه در پایتخت یا در شهرهای مهم کشور میزبان هستند و زمین آنها خاك کشور بیگانه محسوب میشود و دولتها در امور داخلی آنها دخالت نمیکنند. مهمترین بنای دیپلماتیك سفارتخانه است.
روشنترین پاسخی که فرهاد احمدی در طراحی سفارتخانه ایران در سئول می گوید این است که سفارت می خواهد دو ملت را به هم پیوند بزند، می خواهد گفت و گوی میان دو کشور را نشان دهد. اگر سفارت محصور دیوارهایی بلند است و همچون دژی رخنه ناپذیر می نماید، گفت و گو سرشار از بی اعتمادی است. اگر شفاف و در گشوده است، آن گاه حاکی از رابطه ای بااعتماد است.
و...

فهرست مطالب:
معماری برون مرزی
سفارت چیست؟
عوامل مهم در طراحی سفارت خانه
رویکردهای مطرح در طراحی بناهای دیپلماتیك
چالش های موجود در روند طراحی سفارت خانه
سه بخش اصلی سفارت خانه
انواع سفارتخانه
مولفه های تاثیر گذار در طراحی سفارت خانه ها
بررسی نمونه ها و رویکردهای موثر در طراحی سفارت
سـاختمان سـفارت جمهوری اسـلامی ایران در بانکوك
ســــفارت ایــــران درکــره جنـــوبی- سئول
سـاختمان سـفارت ایــــــــــــــران در تاجیکســـــتان - دوشنبه
ســاختمان جدیـــد ســفارت ایــران در توکیو- ژاپن
سفارتخانه ایران در آلبانی
سفارتخانه ایران در فرانکفورت
سـاختمان سـفارت جمهوری اسـلامی ایران در استکهلم

این فایل با فرمت پاورپوینت در 44 اسلاید قابل ویرایش تهیه شده است.

هدیه محصول:
فایل پاورپوینت مجتمع مسکونی Tango Housing(15 اسلاید)

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
 


:: برچسب‌ها: دانلود پاورپوینت طراحی سفارتخانه,طراحی سفارتخانه,عوامل مهم در طراحی سفارت خانه,رویکردهای مطرح در طراحی بناهای دیپلماتیك,پاورپوینت طراحی سفارتخانه,ساختمان سفارتخانه ایران در کشورهای مختلف,پاورپوینت سفارتخانه,معماری برون مرزی ,
:: بازدید از این مطلب : 124
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 ارديبهشت 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی محمد
نمونه-سوال-گرافیک-کامپیوتر
نمونه سوال گرافیک کامپیوتر
فرمت فایل دانلودی: .pdf
فرمت فایل اصلی:
حجم فایل: 205
قیمت: 1500 تومان

بخشی از متن:
نمونه سوالات گرافیک کامپیوتری پیام نور مجموعه ای از نمونه سوالات پایان ترم درس گرافیک کامپیوتری می باشد که به صورت کاملا طبقه بندی شده در رشته مخصوص به خود و در یک فایل قرار داده شده است.

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
 


:: برچسب‌ها: مهندسي فناوري اطلاعات ,,مهندسی کامپیوتر ,,علوم کامپیوتر ,,سوال گرافيك كامپيوتري پیام نور ,,دانلود نمونه سوالات گرافيك كامپيوتر ,
:: بازدید از این مطلب : 95
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 ارديبهشت 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی محمد
کتاب-سخت-افزار-کامپیوتر
کتاب سخت افزار کامپیوتر
فرمت فایل دانلودی: .pdf
فرمت فایل اصلی:
حجم فایل: 1944
قیمت: 2500 تومان

بخشی از متن:
سخت‌افزار رایانه مجموعه‌ای از اجزای فیزیکی است که یک سیستم رایانه را تشکیل می‌دهند.سخت‌افزار رایانه به قسمت‌های فیزیکی و یا اجزای یک رایانه مانند صفحه نمایش، صفحه کلید، حافظه‌های رایانه، دیسک سخت،پردازنده و .....گفته می شود.

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
 


:: برچسب‌ها: کتاب سخت افزار کامپیوتر,جزوه سخت افزار کامپیوتر,اموزش سخت افزار کامپیوتر ,
:: بازدید از این مطلب : 94
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 ارديبهشت 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی محمد
پاورپوینت-آشنایی-با-آمار-توصيفی
پاورپوینت آشنایی با آمار توصيفی
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: PPTX
تعداد صفحات: 27
حجم فایل: 653
قیمت: 6900 تومان

بخشی از متن:
توضیحات:
فایل پاورپوینت آشنایی با آمار توصيفی ، در حجم 27 اسلاید قابل ویرایش.

بخشی از متن:
تعریف آمار:
جمع آوری
خلاصه کردن و طبقه بندی
تجزیه و تحلیل اطلاعات
کاربردها:
توصیف وضع کنونی
مقایسه وضع کنونی با گذشته
مقایسه وضع خود با دیگران
پیش بینی وضع آینده
سنجش ارتباطات و اثرات
یافتن نقاط قوت و ضعف

آمار توصيفي و استنباطی::
خلاصه کردن و توصیف خصوصیات مهم جامعه یا نمونه مورد بررسی
و
تعمیم ها، استنباط ها و نتیجه گیری ها بر اساس نمونه مورد مطالعه برای جامعه مورد نظر
و...

فهرست مطالب:
آمار توصيفي و استنباطی
جدول‌هاي آماري
نمودارهاي آماري
شاخص‌هاي مركزي
شاخص‌هاي پراكندگي

این فایل با فرمت پاورپوینت در 27 اسلاید قابل ویرایش تهیه شده است.

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
 


:: برچسب‌ها: دانلود پاورپوینت آشنایی با آمار توصيفی,آمار توصيفی,ریاضیات و آمار,آمار توصيفي و استنباطی,جدول‌هاي آماري,نمودارهاي آماري,پاورپوینت آشنایی با آمار توصيفی,پاورپوینت آمار توصيفی,آمار ,
:: بازدید از این مطلب : 108
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 ارديبهشت 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی محمد
پاورپوینت-اصول-طراحی-پله-و-آسانسورها-و-پله-برقی
پاورپوینت اصول طراحی پله و آسانسورها و پله برقی
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: pptx
تعداد صفحات: 70
حجم فایل: 12071
قیمت: 7500 تومان

بخشی از متن:
این پاورپوینت در مورد اصول طراحی پله و آسانسورها و پله برقی در 70 اسلاید کامل با افکت مناسب و شامل: اصول طراحی پله و آسانسورها و پله برقی،طراحی پله،طراحی پله برقی،طراحی آسانسور،ويژگیهای سازه و نحوه انتخاب پله برقی ،شیب پله برقی ،آرایش های مختلف پله ،طرح کلی پله برقی،انواع پله ،انواع آسانسور، و...ومنابع می باشد

پـِلِّکان یا راه پله سازه‌ای است که برای ارتباط دادن دو سطح غیر هم‌سطح در ساختمان یا فضاهای دیگر بکار می‌رود و از اجزای کوچک‌تری به نام پلّه ساخته شده‌است. در حالتی که پلکان در یک فضای بسته ساخته شود به آن راه‌پله گفته می‌شود.

به پلکانی که به صورت نقاله‌ای و با نیروی برق حرکت کند پله برقی گفته می‌شود. از انواع دیگر پلکان می‌توان پلکان مارپیچی، پلکان تاشو (درب مخفی) و پلکان هواپیما را نام برد.

به طور معمول پهنای مؤثر پله‌ها و پاگردها باید حداقل دارای یک و نیم متر باشند و از دو نیم متر تجاوز نکنند. درها نباید پهنای مفید پاگردها را اشغال و محدود کنند و درهای رو به راه پله باید به طرف خروجی باز شوند. هم‌چنین بهتر است نسبت ارتفاع به عمق پاگذار ۱۵۰ تا ۳۰۰ میلی‌متر باشد

پلکان

تصویری از یک راه پله

پلکانی در تخت جمشید. ۵۵۰ پیش از میلاد.

مسیر پلکانی قلعه رودخان فومن.

اجزای پلکان

به سطح افقی پله، کف پله یا پاگذار و به سطح عمودی آن پیشانی پله گفته می‌شود. در پله‌های مسدود کف پله معمولاً نسبت به پیشانی آن حالت پیش آمده دارد تا کف پله از سطح پهنتری برخوردار باشد. به ارتفاع باز راه‌پله‌ها یعنی فضای کف تا سقف، سرگیر گفته می‌شود. بلندای یک یا چند پله از سطح کف پلکان، خیز نامیده می‌شود.

اجزا پلکان:

کف پله یا پاگذار
پیشانی پله
نرده پله
آبچکان پله
پاگرد پله
ارتفاع پله

به طور کلی هر قدر ارتفاع پله زیادتر باشد تعداد پله مورد نیاز برای عبور از طبقه‌ای به طبقه دیگر کمتر بوده ودر نتیجه قفسه پله یا فضای لازم برای ایجاد پله کمتر است ولی ارتفاع پله کاملاً بستگی به محل استفاده و اشخاص استفاده کننده از آن را دارد مثلاً ارتفاع پله برای طبقات آپارتمان‌های مسکونی در حدود ۱۶ الی ۲۰ سانتی‌متر در نظر گرفته می‌شود زیرا ۸۰ درصد استفاده کنندگان آن در سنینی هستند که به راحتی می‌توانند از پله پایین و بالا روند. همچنین ارتفاع پله موتور خانه‌ها یا انبار را در حدود ۲۰ الی ۲۵ حتی ۵۰ سانتی‌متر در نظر می‌گیرند زیرا ۹۹ درصد استفاده کنندگان این قسمت از ساختمان را اشخاص جوان تشکیل می‌دهند و همچنین ارتفاع پله مکان‌های عمومی مانند ایستگاه راه آهن یابیمارستان‌ها یا ادارات عمومی را در حدود ۱۵ الی ۱۷ سانتی‌متر در نظر می‌گیرند زیرا از این نوع پله‌ها اجباراً افراد در هر سنی استفاده خواهند نمود. ارتفاع پله در قصر‌های بسیار لوکس و مجلل در حدود ۱۵ سانتی‌متر یا کمتر در نظر گرفته می‌شود.

کف پلهکف پله تابع دو عامل است

۱. طول کف پا ۲. طول قدم

طول کف پای یک آدم معمولی در حدود ۳۰ سانتی‌متر است در این صورت برای اینکه عبور و مرور از روی پله آسان باشد کف پله باید در حدود ۳۰ سانتی‌متر باشد که با توجه به ۲ سانتی‌متر دماغه پله جمعاً کف پله در حدود ۳۲ سانتی‌متر خواهد شد. طول قدم یک آدم معمولی در حدود ۶۳ الی ۶۵ سانتی‌متر می‌باشد برای اینکه بتوان پله‌ها را پشت سر هم وبدون توقف و به راحتی و با قدم معمولی طی نمود می‌باید مجموع دو برابر ارتفاع بعلاوه کف پله عددی بین ۶۳ الی ۶۵ سانتی‌متر باشد. اگر تعداد پله‌هایی که پشت سر هم قرار دارند در حدود ۸ الی ۱۲ پله باشد کف پله نمی‌تواند از ۳۲ الی ۳۳ بیشتر باشد. زیرا اگر کف پله از این مقدار پهن‌تر باشد استفاده کننده از آن در موقع بالا رفتن ناخودآگاه هر قدم خود را روی پلهٔ بعدی قدری عقب‌تر گذاشته و روی پله هشتم یا نهم پنجه پای او روی لبه پله قرار گرفته و ممکن است تعادل خود را از دست داده و به جلو خم شود ولی در مورد پله‌های جلو ساختمان که معمولاً تعداد آن در حدود ۳ یا ۴ پله می‌باشد می‌توان از کف پله پهن‌تر نیز استفاده نمود.

عرض پله

عرض پله به نسبت شدت عبور و مرور متفاوت نیز می‌باشد. عرض پله ساختمان‌های عمومی و بزرگ مانند سینماها و تاترها که از آن‌ها برای عبور یک طرفه استفاده می‌شود برای هر ۱۲۰ نفر جمعیت یک متر عرض در نظر گرفته می‌شود که این عرض برای تخلیه جمعیت در حدود ۱۰ دقیقه کافی می‌باشد. حداقل عرض پله ساختمان‌هایی که زیاد بزرگ نبوده و از روی آن عبور و مرور دو طرفه انجام می‌شود و در حدود ۱۰۰ سانتی‌متر در نظر گرفته می‌شود زیرا عرض شانه یک نفر مرد در حدود ۶۰ سانتی‌متر است و با توجه به اینکه اگر دو نفر بخواهند از نزدیک یکدیگر عبور نمایند ناخودآگاهقدری شانه خود را به سمت طرف مقابل کج می‌نمایند عرض ۱۰۰ سانتی‌متر برای عبور دو نفر از کنار یکدیگر کافی می‌باشد ولی برای آپارتمان‌های چندطبقه که شدت رفت‌وآمد زیادتر است عرض پله را در حدود ۱۲۰ سانتی‌متر یا بیشتر در نطر می‌گیرند. در مورد پله‌های کم رفت‌وآمد مانند پله‌هایی که به بام ختم می‌شوند و از آن‌ها برای برف روبی یا سرکشی به بام استفاده می‌شود عرض ۵۵ الی ۶۰ سانتی‌متر کافی می‌باشد.

پله‌های دو گردش و یک پا گرد

متداولترین نوع پله می‌باشد که با دو گردش و یک پاگرد فاصله دو طبقه را طی می‌کند که U شکل می‌باشد. مسیر اول با مسیر دوم که هر دو به پاگرد منتهی می‌گردد درست ۱۸۰ درجه اختلاف جهت دارند. تعداد پله در هر گردش در حدود ۸ تا ۱۰ پله است.

پله با سه گردش و دو پاگرد این نوع پله بیشتر برای ساختمان‌هایی که فضای در نظر گرفته شده برای پله مربع است یا اگر بخواهند ساختمان‌هایی که آسانسور دارد پله دور آسانسور بچرخد یا به عبارت دیگر فضای در نظر گرفته شده برای پله و آسانسور در یک مجموعه باشد این نوع پله اجرا می‌شود.

پله‌های بدون پاگرد

این نوع پله که فضای کمتری را اشغال می‌نماید نا مناسب‌ترین نوع پله می‌باشد در این سیستم آن تعداد پله‌هایی که در قسمت‌های مستقیم واقع است مناسب و راحت است ولی عبور و مرور از آن تعداد پله که در قوس قرار داشته و به شکل مثلث است مشکل تر و ناراحت تر می‌باشد. در طرح پله‌های مثلث شکل باید سعی نمود که متوسط کف پله‌ها از ۲۵ سانتی‌متر کمتر نباشد.

پله گرد

برای مکان‌های کم رفت‌وآمد می‌باشد و امکان استفاده از آن برای کودکان و افراد مسن بسیار مشکل است. در طرح این گونه پله‌ها که معمولاً حول لوله ای به قطر ۱۰ الی ۱۵ ساتی متر می‌چرخد روش کار چنین است که ابتدا دایره متوسط گردش را به تقسیمات مساوی تقسیم نموده آنگاه از مرکز دایره گردش به این نقاط وصل می‌نمایند و این خطوط را ادامه می‌دهند تا محیط دایره خارجی پله را قطع کند.

چشم پله یا چاه پله

در پله‌هایی که با دو گردش و یک پاگرد اجرا می‌شود گردش‌های پله باید با فاصله‌ای حداقل در حدود ۱۰ سانتی‌متر از یکدیگر واقع شوند. به این فاصله که چشم پله گفته می‌شود اجرای نرده پله را آسان تر می‌کند البته اگر فضای پله دارای عرض کافی نباشد می‌توان از این فاصله صرف نظر نمود.

تعداد پله نباید بیشتر از ۱۰ الی ۱۲ پله پشت سر هم قرار گیرد و بعد از هر ۱۰ پله پاگرد در نظر گرفته می‌شود. علت معین کردن تعداد پله این است که

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
 


:: برچسب‌ها: اصول طراحی پله و آسانسورها و پله برقی,طراحی پله,طراحی پله برقی,طراحی آسانسور,ويژگیهای سازه و نحوه انتخاب پله برقی ,شیب پله برقی ,آرایش های مختلف پله ,طرح کلی پله برقی,انواع پله ,انواع آسانسور ,
:: بازدید از این مطلب : 110
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 ارديبهشت 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی محمد
تجزیه-وتحلیل-نسبت-های-مالی-و-سیستم-مدیریتی-بهبود-مستمر
تجزیه وتحلیل نسبت های مالی و سیستم مدیریتی بهبود مستمر
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: docx
تعداد صفحات: 50
حجم فایل: 261
قیمت: 6600 تومان

بخشی از متن:
این تحقیق در مورد تجزیه وتحلیل نسبت های مالی و سیستم مدیریتی بهبود مستمر در 50 صفحه و در قالب ورد و شامل تجزیه وتحلیل نسبت های مالی و سیستم مدیریتی بهبود مستمر ،تجزیه وتحلیل نسبت های مالی در مدیریت مالی،تجزیه وتحلیل نسبت های مالی،نسبت‌های مالی چیست،نسبت‌های نقدینگی،نسبت جاری،مقایسه نسبت جاری و آنی ،صورتهای مالی اصلی ،ترازنامه و صورت سود و زیان ،نسبتهای سودآورینسبت پرداخت سود سهام،سیستم مدیریتی بهبود مستمر و استراتژی کایزن،سیستم مدیریتی بهبود مستمر و استراتژی کایزن،بهبود مستمر چیست،کایزن،انواع بهبود،الگوهاي بهبود بهره وري ،موانـع ارتـقاءبهـره‌وری،استراتژی کایزن،سیستم مدیریتی بهبود مستمر ،کایزن چیست و غیره می باشد.

فهرست

مقدمه. 3
نسبت‌های مالی. 3
فهرست نسبت های مالی. 3
نسبت‌های فعالیت. 5
نسبت‌های اهرمی. 6
نسبت‌های ارزش‌گذاری و رشد 7
نتیجه‌گیری. 8
نسبت‌های مالی چیست؟ 8
طبقه‌بندی کلی نسبت‌های مالی: 8
نسبت جاری: 9
نحوه محاسبه نسبت: 9
تجزیه‌وتحلیل نسبت: 9
استفاده‌کنندگان از نسبت جاری: 10
نحوه محاسبه نسبت: 11
انواع نسبت‌های نقدینگی. 13
تجزیه‌وتحلیل نسبت: 14
نسبت سود عملیاتی: 14
نسبت بازده ارزش ویژه: 15
نسبت بازده دارایی‌ها: 16
هدف از تغيير*. 18
بهبود مستمر. 19
متدولوژیهای بهبود مستمر. 21
كایزن چیست؟ 23
بهبود مستمر و تدریجی با بهره گیری از مشاركت كاركنان. 23
مدیریت و كایزن. 23
مدل مدیریت كایزنی. 24
اصول دمینگ 3. 24
مراحل اجرای كایزن عملی. 25
ساختار سلسله مراتبی تصمیم در سازمان. 27
‌اجرای نظام آراستگی. 29
نهضت برچسب قرمز. 30
تبلیغات. 33
سیستم مدیریتی ” بهبود مستمر” چیست؟ 41
کایزن چیست؟ 44
*رويکرد تحول سازماني : 45
چرخه دمينگ: 48
تطور سازماني *. 49
منابع. 51

مقدمه

برای تجزیه‌وتحلیل وضعیت مالی یک شرکت نمی‌توان فقط به صورت‌های مالی و ارقام آن اکتفا نمود. بلکه ایجاد ارتباط معنی‌دار میان مفاهیم و اقلام این صورت‌ها و مقایسه آن‌ها با یکدیگر، دیدگاه جامع‌ و دقیق‌تری برای بررسی وضعیت فعلی شرکت و پیش‌بینی آینده آن به‌دست می‌دهد.

نسبت‌های مالی

نسبت‌های مالی، از ابزارهای سودمند در تعیین صورت‌های مالی شرکت‌ها به حساب می‌آید، که با در اختیار قرار دادن نسبت برخی از اقلام مهم حسابداری، درک درستی از واقعیت‌های مهم، در بازه نتایج عملیات و وضعیت مالی یک شرکت را بدست می‌دهند.

با بررسی و تحلیل نسبت‌های مالی می‌توان به آسیب شناسی فعالیت مالی یک شرکت نیز دست یافت. نسبت‌های مالی به چهار گروه عمده تقسیم می‌شوند:

نسبت‌های نقدینگی: این نسبت‌ها توانایی و قدرت شرکت در پرداخت بدهی‌های کوتاه مدت، در سر رسید را اندازه‌گیری می‌کنند.

نسبت‌های فعالیت: با این نسبت می‌توان میزان کارآیی یک شرکت را در کاربرد منابع خود اندازه‌گیری نمود.

نسبت‌های اهرمی: تامین نیازهای مالی از طریق ایجاد بدهی را نشان می‌دهد. در واقع این نسبت‌ها تعیین می‌کنند که شرکت تا چه حد نیازهای مالی خود را از منابع دیگران تامین نموده است.

نسبت‌های سودآوری: میزان موفقیت شرکت را در کسب سود و روش تامین آن از محل درآمد، فروش و سرمایه‌گذاری را مورد تجزیه و تحلیل قرار می‌دهد

تحلیل نسبت های مالی با مقایسه‌ی دو قلم در صورت‌های مالی انجام می‌شود. نسبت نهایی می‌تواند به شیوه‌ای تفسیر شود که با تفسیر هر قلم به شکل جداگانه امکان‌پذیر نیست. نسبت های مالی را می‌توان براساس آنچه که اندازه‌گیری می‌کند؛ دسته‌بندی کرد: سودآوری، نقدینگی، فعالیت، اهرم، ارزش‌گذاری و رشد که هر کدام از آنها زیرمجموعه‌های خود را دارند.

فهرست نسبت های مالی

در اینجا فهرستی از نسبت های مالی مختلف معرفی می‌شود. در نظر داشته باشید که اکثر نسبت‌ها را می‌توان با ضرب کردن در عدد ۱۰۰، به درصد تبدیل کرد. هر نسبت به طور خلاصه معرفی می‌شود.

نسبت‌های سودآوری

این نسبت‌ها میزان ﻣﻮفقیت ﺷﺮﻛﺖ را درﻛﺴﺐ ﺳﻮد ﻣﻮرد ﺗﺠﺰیه و تحلیل ﻗﺮار می‌دﻫﺪ.

۱. نسبت سود ناخالص = سود ناخالص / فروش خالص

این نسبت میزان

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
 


:: برچسب‌ها: تجزیه وتحلیل نسبت های مالی و سیستم مدیریتی بهبود مستمر ,تجزیه وتحلیل نسبت های مالی در مدیریت مالی,تجزیه وتحلیل نسبت های مالی,نسبت‌های مالی چیست,نسبت‌های نقدینگی,نسبت جاری,مقایسه نسبت جاری و آنی ,صورتهای مالی اصلی ,ترازنامه و صورت سود و زیان ,,, ,
:: بازدید از این مطلب : 72
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 ارديبهشت 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی محمد
سیستم-مدیریتی-بهبود-مستمر-و-استراتژی-کایزن
سیستم مدیریتی بهبود مستمر و استراتژی کایزن
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: docx
تعداد صفحات: 35
حجم فایل: 130
قیمت: 6000 تومان

بخشی از متن:
این تحقیق در مورد سیستم مدیریتی بهبود مستمر و استراتژی کایزن در 35 صفحه و در قالب ورد و شامل سیستم مدیریتی بهبود مستمر و استراتژی کایزن،سیستم مدیریتی بهبود مستمر و استراتژی کایزن،بهبود مستمر چیست،کایزن،انواع بهبود،الگوهاي بهبود بهره وري ،موانـع ارتـقاءبهـره‌وری،استراتژی کایزن،سیستم مدیریتی بهبود مستمر ،کایزن چیست و غیره می باشد.

فهرست

كايزن چيست ؟ 2
هدف از تغيير. 3
بهبود مستمر. 4
متدولوژیهای بهبود مستمر. 5
بهبود مستمر و تدریجی با بهره گیری از مشاركت كاركنان. 7
مدل مدیریت كایزنی. 9
اصول دمینگ... 9
ساختار سلسله مراتبی تصمیم در سازمان. 12
‌اجرای نظام آراستگی. 14
نهضت برچسب قرمز. 15
تبلیغات.. 18
سیستم مدیریتی ” بهبود مستمر” چیست؟ 26
رويکرد تحول سازماني : 30
چرخه دمينگ: 33
تطور سازماني 33
منابع. 35

كايزن چيست ؟

كايزن تركيبي دو كلمه اي از يك مفهوم ژاپني است كه تعريف آن تغيير به سمت بهتر شدن يا بهبود مستمر و تدريجي است. در واقع كايزن بر اين فلسفه استوار است كه براي ايجاد بهبود در سازمان ها لازم نيست به دنبال تغييرات انفجاري يا ناگهاني باشيم، بلكه هر نوع بهبود يا اصلاح به شرط آنكه پيوسته و مداوم باشد، ارتقاي بهره وري را در سازمان ها به ارمغان خواهد آورد.

KAI+ ZEN= KAIZEN*

معنی اصلی واژه کایزن ساده و گویاست: کایزن یعنی بهبود مستمر، بهبود مستمری که تمامی افراد یعنی مدیران کارکنان و کارگران را در بر می گیرد: فلسفه کایزن براین اصل استوار است که شیوه زندگی انسان شامل زندگی شغلی، زندگی اجتماعی و زندگی خانوادگی باید پیوسته و مداوم بهبود یابد. فرهنگ کایزن و تعامل آن در بین لایه ها و سازمانهای مختلف اجتماعی در ژاپن باعث شده است تا کارخانه به دانشگاه تبدیل شود و دانشگاه به کارخانه، کارگر از مدیر بیاموزد و مدیر از ایده های کارگر بهره مند گردد.

هدف از تغيير*
: بهبود مستمر بهره وري سازماني

پیام استراتژی کایزن در این جمله خلاصه میشود که حتی یک روز را نباید بدون ایجاد نوعی بهبود در یکی از بخشهای سازمان یا شرکت سپری نمود. یاد فرمایش پیامبر اکرم (ص) افتادم که فرموده اند "مسلمانی که دو روزش برابر باشد مغبون است". چنین فرمایشی در آن زمان واقعا دلیل بر سطح فکر بالای پیغمبرمان دارد.

*در نگاه كايزني براي تحقق بهبود تدريجي و مستمر در سازمان ها بايد سه اقدام اساسي زير صورت بگيرد

1- كليه فعاليت هايي كه هزينه زا هستند ولي ارزشي توليد نمي كنند )Muda بايد حذف شوند .(

2- فعاليت هايي كه به شكلي در جاي ديگري به صورت موازي انجام مي )شوند Muriبا يكديگر تلفيق شوند.(

3- آن دسته از فعاليت هايي كه براي تكميل و بهبود سطح كيفي خدمات لازمند Muraبه فعاليت هاي سازمان افزوده شوند. اين حركت يا نهضت 3Mu اساس اقدامات كارگاه آموزشي گمبا كايزن ( كايزن عملي ) را تشكيل مي دهد.

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
 


:: برچسب‌ها: سیستم مدیریتی بهبود مستمر و استراتژی کایزن,سیستم مدیریتی بهبود مستمر و استراتژی کایزن,بهبود مستمر چیست,کایزن,انواع بهبود,الگوهاي بهبود بهره وري ,موانـع ارتـقاءبهـره‌وری,استراتژی کایزن,سیستم مدیریتی بهبود مستمر ,کایزن چیست ,
:: بازدید از این مطلب : 73
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 ارديبهشت 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی محمد
پاورپوینت-سیستم-مدیریتی-بهبود-مستمر-و-استراتژی-کایزن-
پاورپوینت سیستم مدیریتی بهبود مستمر و استراتژی کایزن،
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: pptx
تعداد صفحات: 40
حجم فایل: 265
قیمت: 6000 تومان

بخشی از متن:
این پاورپوینت در مورد سیستم مدیریتی بهبود مستمر و استراتژی کایزن در 40 اسلاید کامل با افکت مناسب و شامل: سیستم مدیریتی بهبود مستمر و استراتژی کایزن،بهبود مستمر چیست،کایزن،انواع بهبود،الگوهاي بهبود بهره وري ،موانـع ارتـقاءبهـره‌وری،استراتژی کایزن،سیستم مدیریتی بهبود مستمر ،کایزن چیست و...ومنابع می باشد
پیام استراتژی کایزن:
در این جمله خلاصه میشود که حتي یک روز را نباید بدون ایجاد نوعي بهبود در یکي از بخشهای سازمان یا شرکت سپری نمود. ارائه پیشنهادات الزاما ماهي یا سالي یکبار نیست بلکه مستمر است.
برای مثال شرکت تویوتا که یکي از شرکتهای بنام در بکار گیری کایزن است در سال 1999 , 7000 کارمند این شرکت 75000 پیشنهاد ارائه دادند که 99 % آنها اجرایي شد. این بهبود های مستمر ولي جزئي سر جمع نقش زیادی در باال بردن بهره وری, بهبود کیفیت, ایمني بیشتر و جلب رضایت مشتری دارد.

معني اصلي واژه کایزن ساده و گویاست: کایزن یعني بهبود مستمر، بهبود مستمری که تمامي افراد یعني مدیران کارکنان و کارگران را در بر مي گیرد از مدیریت بالا گرفته تا پایین ترین قسمت ها. فلسفه کایزن براین اصل استوار است که شیوه زندگي انسان شامل زندگي شغلي، زندگي اجتماعي و زندگي خانوادگي باید پیوسته و مداوم بهبود یابد. فرهنگ کایزن و تعامل آن در بین لایه ها و سازمانهای مختلف اجتماعي در ژاپن باعث شده است تا کارگر از مدیر بیاموزد و مدیر از ایده های کارگر بهره مند گردد و هر کسي که با ارائه بیشنهادات مداوم در بهبود و توسعه سهمي داشته باشد، مورد تشویق قرار مى گیرد.

در نگاه کایزني برای تحقق بهبود تدریجي و مستمر در سازمان ها باید سه اقدام اساسي زیر صورت بگیرد:
1- کلیه فعالیت هایي که هزینه زا هستند ولي ارزشي تولید نمي کنند باید حذف شوند. Muda
2- فعالیت هایي که به شکلي در جای دیگری به صورت موازی انجام میشوند با یکدیگر تلفیق شوند. Muri
3- آن دسته از فعالیت هایي که برای تکمیل و بهبود سطح کیفي خدمات لازمند به فعالیت های سازمان افزوده شوند. Mura

کایزن در ژاپن طي جنگ جهاني دوم بوجود آمده است که تعریف آن تغییر به سمت بهتر شدن یا بهبود مستمر و تدریجي است. در واقع کایزن بر این فلسفه استوار است که برای ایجاد بهبود در سازمان ها الزام نیست به دنبال تغییرات انفجاری یا ناگهاني باشیم، بلکه هر نوع بهبود یا اصلاح به شرط آنکه پیوسته و مداوم باشد، ارتقای بهره وری را در سازمان ها به ارمغان خواهد آورد.

تقریبا از نامش پیداست و با اینکه بسیار ساده به نظر می‌رسد، اما این شعار حوزه‌ی صنعت، به بهبود مستمر کسب‌وکار، فرایندها و روشِ کار شما اشاره دارد و نحوه‌ی بررسی، برنامه ریزی، اجرا و تکمیل این بهبود، کار را پیچیده می‌کند. شما باید فلسفه‌ی بهبودِ مستمرِ منطقی و پایدار را در کل سازمان‌تان ترویج دهید. با این کار، بهبود مستمر به چیزی فراتر از شعار روی پوستر تبدیل می‌شود و به این ترتیب روش همیشگیِ شرکت‌تان خواهد شد

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
 


:: برچسب‌ها: سیستم مدیریتی بهبود مستمر و استراتژی کایزن,بهبود مستمر چیست,کایزن,انواع بهبود,الگوهاي بهبود بهره وري ,موانـع ارتـقاءبهـره‌وری,استراتژی کایزن,سیستم مدیریتی بهبود مستمر ,کایزن چیست ,
:: بازدید از این مطلب : 74
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 ارديبهشت 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی محمد
پاورپوینت-تجزیه-وتحلیل-و-گذارش-گیری-نسبت-های-مالی-درحسابداري-مدیريت
پاورپوینت تجزیه وتحلیل و گذارش گیری نسبت های مالی درحسابداري مدیريت
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: pptx
تعداد صفحات: 139
حجم فایل: 2154
قیمت: 8000 تومان

بخشی از متن:
این پاورپوینت در مورد تجزیه وتحلیل و گذارش گیری نسبت های مالی درحسابداري مدیريت در 139 اسلاید کامل با افکت مناسب و شامل: تجزیه وتحلیل و گذارش گیری نسبت های مالی درحسابداري مدیريت،حسابداری مدیریت،تحلیل گری مالی،صورتهای مالی،گذارش گیری مالی،تجزیه و تحلیل گری و صورتهای مال،صورت های مالی،نسبتهای مالی، تجزیه وتحلیل نسبت های مالی در مدیریت مالی،تجزیه وتحلیل نسبت های مالی،نسبت‌های مالی چیست،نسبت‌های نقدینگی،نسبت جاری،مقایسه نسبت جاری و آنی ،صورتهای مالی اصلی ،ترازنامه و صورت سود و زیان ،نسبتهای سودآوری نسبت پرداخت سود سهام و...ومنابع می باشد

قسمتی از متن:

برای تجزیه‌وتحلیل وضعیت مالی یک شرکت نمی‌توان فقط به صورت‌های مالی و ارقام آن اکتفا نمود. بلکه ایجاد ارتباط معنی‌دار میان مفاهیم و اقلام این صورت‌ها و مقایسه آن‌ها با یکدیگر، دیدگاه جامع‌ و دقیق‌تری برای بررسی وضعیت فعلی شرکت و پیش‌بینی آینده آن به‌دست می‌دهد.

نسبت‌های مالی

نسبت‌های مالی، از ابزارهای سودمند در تعیین صورت‌های مالی شرکت‌ها به حساب می‌آید، که با در اختیار قرار دادن نسبت برخی از اقلام مهم حسابداری، درک درستی از واقعیت‌های مهم، در بازه نتایج عملیات و وضعیت مالی یک شرکت را بدست می‌دهند.

—تحلیل‌گری مالی: عبارت است از شیوه‌ای که برای استفاده‌کنندگان اطلاعات مالی این امکان را فراهم کند تا هنگام تصمیم‌گیری برای مقاصد اقتصادی به اطلاعاتی، آن هم به‌شکلي خاص دست يابند كه از طريق سيستم اطلاعات موجود ، امكان دسترسي به آنها وجود ندارد .

vمديران مالي به دو دليل عمده ،‌ صلاحيت تحليل گري مالي را دارا مي باشند . اولاً ، آنها از دانش و توانايي حرفه اي برخوردارند كه امكان تجزيه و تحليل صورت هاي مالي را ميسر مي سازد . ثانيا ً‌،‌دسترسي به اطلاعات مالي موجب مي گردد كه با سرعت ،‌دقت و كيفيت لازم ،‌فرايند تحليل گري مالي را انجام دهند.

تحليل گري مالي با استفاده از نسبتهاي مالي از وظايف مدير مالي و حسابداران مديريت است. با توجه به نقش عملكرد مالي در تحقق اهداف ،‌تحليل گري مالي مهم ترين شيوه تحليل گري است . متداول ترين شيوه تحليل گري مالي ،‌تجزيه و تحليل صورت هاي مالي است كه با استفاده از نسبت هاي مالي انجام مي شود.

ترازنامه ، صورت سود و زيان و صورت گردش وجوه نقد ، اطلاعات اساسي تحليل گري مالي را فراهم مي سازد .

—تحلیل‌گری مالی: ابزار مدیر مالی در برنامه‌ریزی مالی است، و اولین قدم در برنامه‌ریزی مالی ، آگاهی از وضعیت گذشته است تا بر پایه‌ي آن ، وضعیت مدنظر آینده را پیش‌بینی کند.

فرض اساسي در مديريت مالي که وظايف مدير مالي بر اساس آن تعريف مي شود عبارت است از بررسي وضعيت گذشته از طريق به كارگيري ابزارها و روش هاي كمي و كيفي متنوع و ترسيم و پيش بيني وضعيت مطلوب آينده است. بنابراين مديريت مالي به آينده توجه بيشتري دارد تا گذشته هرچند از وضعيت گذشته قافل نيست .

گزارش هاي مالي

هرگزارشي كه مشتمل بر صورت هاي مالي باشد يا بخش عمده آن را صورت هاي مالي تشكيل دهد يا متكي و منظم به صورت هاي مالي باشد ،‌گزارش مالي محسوب مي شود. (سازمان حسابرسي ،‌1376 ،‌20 )

با بررسی و تحلیل نسبت‌های مالی می‌توان به آسیب شناسی فعالیت مالی یک شرکت نیز دست یافت. نسبت‌های مالی به چهار گروه عمده تقسیم می‌شوند:

نسبت‌های نقدینگی: این نسبت‌ها توانایی و قدرت شرکت در پرداخت بدهی‌های کوتاه مدت، در سر رسید را اندازه‌گیری می‌کنند.

نسبت‌های فعالیت: با این نسبت می‌توان میزان کارآیی یک شرکت را در کاربرد منابع خود اندازه‌گیری نمود.

نسبت‌های اهرمی: تامین نیازهای مالی از طریق ایجاد بدهی را نشان می‌دهد. در واقع این نسبت‌ها تعیین می‌کنند که شرکت تا چه حد نیازهای مالی خود را از منابع دیگران تامین نموده است.

نسبت‌های سودآوری: میزان موفقیت شرکت را در کسب سود و روش تامین آن از محل درآمد، فروش و سرمایه‌گذاری را مورد تجزیه و تحلیل قرار می‌دهد

تحلیل نسبت های مالی با مقایسه‌ی دو قلم در صورت‌های مالی انجام می‌شود. نسبت نهایی می‌تواند به شیوه‌ای تفسیر شود که با تفسیر هر قلم به شکل جداگانه امکان‌پذیر نیست. نسبت های مالی را می‌توان براساس آنچه که اندازه‌گیری می‌کند؛ دسته‌بندی کرد: سودآوری، نقدینگی، فعالیت، اهرم، ارزش‌گذاری و رشد که هر کدام از آنها زیرمجموعه‌های خود را دارند.

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
 


:: برچسب‌ها: تجزیه وتحلیل و گذارش گیری نسبت های مالی درحسابداري مدیريت,حسابداری مدیریت,تحلیل گری مالی,صورتهای مالی,گذارش گیری مالی,تجزیه و تحلیل گری و صورتهای مال,صورت های مالی,نسبتهای مالی,تجزیه وتحلیل نسبت های مالی در مدیریت مالی,تجزیه وتحلیل نسبت های,,, ,
:: بازدید از این مطلب : 55
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 ارديبهشت 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی محمد
پاورپوینت-تجزیه-و-تحلیل-گری-صورتهای-مال
پاورپوینت تجزیه و تحلیل گری صورتهای مال
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: pptx
تعداد صفحات: 200
حجم فایل: 1466
قیمت: 7500 تومان

بخشی از متن:
این پاورپوینت در مورد تجزیه و تحلیل گری و صورتهای مال در 200 اسلاید کامل با افکت مناسب و شامل: تجزیه و تحلیل گری و صورتهای مال،صورت های مالی،نسبتهای مالی، تجزیه وتحلیل نسبت های مالی در مدیریت مالی،تجزیه وتحلیل نسبت های مالی،نسبت‌های مالی چیست،نسبت‌های نقدینگی،نسبت جاری،مقایسه نسبت جاری و آنی ،صورتهای مالی اصلی ،ترازنامه و صورت سود و زیان ،نسبتهای سودآورینسبت پرداخت سود سهام و...ومنابع می باشد

برای تجزیه‌وتحلیل وضعیت مالی یک شرکت نمی‌توان فقط به صورت‌های مالی و ارقام آن اکتفا نمود. بلکه ایجاد ارتباط معنی‌دار میان مفاهیم و اقلام این صورت‌ها و مقایسه آن‌ها با یکدیگر، دیدگاه جامع‌ و دقیق‌تری برای بررسی وضعیت فعلی شرکت و پیش‌بینی آینده آن به‌دست می‌دهد.

نسبت‌های مالی

نسبت‌های مالی، از ابزارهای سودمند در تعیین صورت‌های مالی شرکت‌ها به حساب می‌آید، که با در اختیار قرار دادن نسبت برخی از اقلام مهم حسابداری، درک درستی از واقعیت‌های مهم، در بازه نتایج عملیات و وضعیت مالی یک شرکت را بدست می‌دهند.

—تحلیل‌گری مالی: عبارت است از شیوه‌ای که برای استفاده‌کنندگان اطلاعات مالی این امکان را فراهم کند تا هنگام تصمیم‌گیری برای مقاصد اقتصادی به اطلاعاتی، آن هم به‌شکلي خاص دست يابند كه از طريق سيستم اطلاعات موجود ، امكان دسترسي به آنها وجود ندارد .

vمديران مالي به دو دليل عمده ،‌ صلاحيت تحليل گري مالي را دارا مي باشند . اولاً ، آنها از دانش و توانايي حرفه اي برخوردارند كه امكان تجزيه و تحليل صورت هاي مالي را ميسر مي سازد . ثانيا ً‌،‌دسترسي به اطلاعات مالي موجب مي گردد كه با سرعت ،‌دقت و كيفيت لازم ،‌فرايند تحليل گري مالي را انجام دهند.

—تحلیل‌گری مالی: ابزار مدیر مالی در برنامه‌ریزی مالی است، و اولین قدم در برنامه‌ریزی مالی ، آگاهی از وضعیت گذشته است تا بر پایه‌ي آن ، وضعیت مدنظر آینده را پیش‌بینی کند.

فرض اساسي در مديريت مالي که وظايف مدير مالي بر اساس آن تعريف مي شود عبارت است از بررسي وضعيت گذشته از طريق به كارگيري ابزارها و روش هاي كمي و كيفي متنوع و ترسيم و پيش بيني وضعيت مطلوب آينده است. بنابراين مديريت مالي به آينده توجه بيشتري دارد تا گذشته هرچند از وضعيت گذشته قافل نيست .

گزارش هاي مالي

هرگزارشي كه مشتمل بر صورت هاي مالي باشد يا بخش عمده آن را صورت هاي مالي تشكيل دهد يا متكي و منظم به صورت هاي مالي باشد ،‌گزارش مالي محسوب مي شود. (سازمان حسابرسي ،‌1376 ،‌20 )

با بررسی و تحلیل نسبت‌های مالی می‌توان به آسیب شناسی فعالیت مالی یک شرکت نیز دست یافت. نسبت‌های مالی به چهار گروه عمده تقسیم می‌شوند:

نسبت‌های نقدینگی: این نسبت‌ها توانایی و قدرت شرکت در پرداخت بدهی‌های کوتاه مدت، در سر رسید را اندازه‌گیری می‌کنند.

نسبت‌های فعالیت: با این نسبت می‌توان میزان کارآیی یک شرکت را در کاربرد منابع خود اندازه‌گیری نمود.

نسبت‌های اهرمی: تامین نیازهای مالی از طریق ایجاد بدهی را نشان می‌دهد. در واقع این نسبت‌ها تعیین می‌کنند که شرکت تا چه حد نیازهای مالی خود را از منابع دیگران تامین نموده است.

نسبت‌های سودآوری: میزان موفقیت شرکت را در کسب سود و روش تامین آن از محل درآمد، فروش و سرمایه‌گذاری را مورد تجزیه و تحلیل قرار می‌دهد

تحلیل نسبت های مالی با مقایسه‌ی دو قلم در صورت‌های مالی انجام می‌شود. نسبت نهایی می‌تواند به شیوه‌ای تفسیر شود که با تفسیر هر قلم به شکل جداگانه امکان‌پذیر نیست. نسبت های مالی را می‌توان براساس آنچه که اندازه‌گیری می‌کند؛ دسته‌بندی کرد: سودآوری، نقدینگی، فعالیت، اهرم، ارزش‌گذاری و رشد که هر کدام از آنها زیرمجموعه‌های خود را دارند.

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
 


:: برچسب‌ها: تجزیه و تحلیل گری و صورتهای مال,صورت های مالی,نسبتهای مالی,تجزیه وتحلیل نسبت های مالی در مدیریت مالی,تجزیه وتحلیل نسبت های مالی,نسبت‌های مالی چیست,نسبت‌های نقدینگی,نسبت جاری,مقایسه نسبت جاری و آنی ,صورتهای مالی اصلی ,ترازنامه و صورت سود و ,
:: بازدید از این مطلب : 59
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 ارديبهشت 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی محمد
پاورپوینت-تجزیه-وتحلیل-نسبت-های-مالی-در-مدیریت-مالی
پاورپوینت تجزیه وتحلیل نسبت های مالی در مدیریت مالی
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: pptx
تعداد صفحات: 40
حجم فایل: 844
قیمت: 6000 تومان

بخشی از متن:
این پاورپوینت در مورد تجزیه وتحلیل نسبت های مالی در مدیریت مالی در 40 اسلاید کامل با افکت مناسب و شامل: تجزیه وتحلیل نسبت های مالی در مدیریت مالی،تجزیه وتحلیل نسبت های مالی،نسبت‌های مالی چیست،نسبت‌های نقدینگی،نسبت جاری،مقایسه نسبت جاری و آنی ،صورتهای مالی اصلی ،ترازنامه و صورت سود و زیان ،نسبتهای سودآورینسبت پرداخت سود سهام و...ومنابع می باشد

قسمتی از متن:

برای تجزیه‌وتحلیل وضعیت مالی یک شرکت نمی‌توان فقط به صورت‌های مالی و ارقام آن اکتفا نمود. بلکه ایجاد ارتباط معنی‌دار میان مفاهیم و اقلام این صورت‌ها و مقایسه آن‌ها با یکدیگر، دیدگاه جامع‌ و دقیق‌تری برای بررسی وضعیت فعلی شرکت و پیش‌بینی آینده آن به‌دست می‌دهد.

نسبت‌های مالی

نسبت‌های مالی، از ابزارهای سودمند در تعیین صورت‌های مالی شرکت‌ها به حساب می‌آید، که با در اختیار قرار دادن نسبت برخی از اقلام مهم حسابداری، درک درستی از واقعیت‌های مهم، در بازه نتایج عملیات و وضعیت مالی یک شرکت را بدست می‌دهند.

با بررسی و تحلیل نسبت‌های مالی می‌توان به آسیب شناسی فعالیت مالی یک شرکت نیز دست یافت. نسبت‌های مالی به چهار گروه عمده تقسیم می‌شوند:

نسبت‌های نقدینگی: این نسبت‌ها توانایی و قدرت شرکت در پرداخت بدهی‌های کوتاه مدت، در سر رسید را اندازه‌گیری می‌کنند.

نسبت‌های فعالیت: با این نسبت می‌توان میزان کارآیی یک شرکت را در کاربرد منابع خود اندازه‌گیری نمود.

نسبت‌های اهرمی: تامین نیازهای مالی از طریق ایجاد بدهی را نشان می‌دهد. در واقع این نسبت‌ها تعیین می‌کنند که شرکت تا چه حد نیازهای مالی خود را از منابع دیگران تامین نموده است.

نسبت‌های سودآوری: میزان موفقیت شرکت را در کسب سود و روش تامین آن از محل درآمد، فروش و سرمایه‌گذاری را مورد تجزیه و تحلیل قرار می‌دهد

تحلیل نسبت های مالی با مقایسه‌ی دو قلم در صورت‌های مالی انجام می‌شود. نسبت نهایی می‌تواند به شیوه‌ای تفسیر شود که با تفسیر هر قلم به شکل جداگانه امکان‌پذیر نیست. نسبت های مالی را می‌توان براساس آنچه که اندازه‌گیری می‌کند؛ دسته‌بندی کرد: سودآوری، نقدینگی، فعالیت، اهرم، ارزش‌گذاری و رشد که هر کدام از آنها زیرمجموعه‌های خود را دارند.

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
 


:: برچسب‌ها: تجزیه وتحلیل نسبت های مالی در مدیریت مالی,تجزیه وتحلیل نسبت های مالی,نسبت‌های مالی چیست,نسبت‌های نقدینگی,نسبت جاری,مقایسه نسبت جاری و آنی ,صورتهای مالی اصلی ,ترازنامه و صورت سود و زیان ,نسبتهای سودآورینسبت پرداخت سود سهام ,
:: بازدید از این مطلب : 63
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 ارديبهشت 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی محمد
پاورپوینت-سیستم-های-اعلام-حریق
پاورپوینت سیستم های اعلام حریق
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: PPT
تعداد صفحات: 25
حجم فایل: 3978
قیمت: 5500 تومان

بخشی از متن:
توضیحات:
فایل پاورپوینت سیستم های اعلام حریق ، در حجم 25 اسلاید قابل ویرایش ، همراه با یک هدیه ویژه.

بخشی از متن:
حریق:یک سری عملیات شیمیایی و اکسیداسیون سریع حرارت زای مواد قابل اشتعال است.

محصولات حریق:گازها وبخارات(pvc:بخارات کلراید) شعله(سدیم :رنگ زرد)،ذرات وگرما

روشهای ایمنی حریق:پیشگیری،نجات وفرار،ارتباطات،محدود کردن حریق،اطفاحریق

انواع سیستمهای اعلام حریق:
متعارف
ادرس پذیر
هوشمند
و...

فهرست مطالب:
حریق
محصولات حریق
روشهای ایمنی حریق
انواع سیستمهای اعلام حریق
اجزای سیستمهای اعلام حریق
سیم کشی
منابع

این فایل با فرمت پاورپوینت در 25 اسلاید قابل ویرایش تهیه شده است.

هدیه محصول:
فایل پاورپوینت ضوابط مکانیابی ایستگاههای آتش نشانی شهری(20 اسلاید)

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
 


:: برچسب‌ها: پاورپوینت سیستم های اعلام حریق,انواع سیستم های اعلام حریق,مقاله سیستم اعلام حریق,آشنایی با عملکرد سیستم اعلام و اطفاء حریق,پاورپوینت آشنایی با سیستم های اعلام حریق,سیم کشی سیستم اعلام حریق,روشهای ایمنی حریق,حریق,اعلام حریق ,
:: بازدید از این مطلب : 88
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 24 ارديبهشت 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی محمد
پاورپوینت-ایمنی-ساختمان
پاورپوینت ایمنی ساختمان
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: PPT
تعداد صفحات: 15
حجم فایل: 856
قیمت: 5900 تومان

بخشی از متن:
توضیحات:
فایل پاورپوینت ایمنی ساختمان(بررسی نمونه موردی دانشكده بهداشت دانشگاه علوم پزشكي قزوين)،در حجم 15 اسلاید قابل ویرایش ، همراه با یک هدیه ویژه.

بخشی از متن:
مراسم كلنگ زنى ساخت دانشكده بهداشت و پيراپزشكى دانشگاه علوم پزشكى قزوين در حضور برخى از نمايندگان مجلس و مسؤولان در اسفند 85 در دانشگاه برگزار شد.
آموزشكده بهداشت و پيراپزشكى در سال 72 با حضور 200 دانشجو در دانشكده مامايى و پرستارى!! شروع به كار كرد. به دليل كمبود فضا٬ ايده ساخت ساختمانى مجزا براى اين دانشكده مطرح شد. اين پروژه با اعتبار حدود 1ميليارد و 940 ميليون تومان در زمينى به متراژ2200 متر مربع و با داشتن3000 متر مربع حريم در4000 متر مربع زيربنا و در 3 طبقه ساخته ميشود.
و...

فهرست مطالب:
مقدمه اى از ساخت دانشكده بهداشت دانشگاه علوم پزشكي قزوين
نكاتى گزيده و بسيارمهم از ساخت دانشكده
نكاتى در مورد ايمنى ساختمان

این فایل با فرمت پاورپوینت در 15 اسلاید قابل ویرایش تهیه شده است.

هدیه محصول:
فایل پاورپوینت ايمني در كارگاه(25 اسلاید)

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
 


:: برچسب‌ها: پاورپوینت ایمنی ساختمان,پاورپوینت ایمنی در کارگاه ساختمانی,ایمنی در کارگاه های عمرانی,دانشكده بهداشت دانشگاه علوم پزشكي قزوين,نكاتى در مورد ايمنى ساختمان ,اصول ایمنی در ساختمان سازی,ایمنی ساختمان ppt,پاورپوینت نکات ایمنی در ساختمان ,
:: بازدید از این مطلب : 72
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 24 ارديبهشت 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی محمد
پاورپوینت-طراحی-سازمان-از-منظر-ارگونومی-کلان
پاورپوینت طراحی سازمان از منظر ارگونومی کلان
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: PPT
تعداد صفحات: 18
حجم فایل: 408
قیمت: 5000 تومان

بخشی از متن:
توضیحات:
فایل پاورپوینت طراحی سازمان از منظر ارگونومی کلان(سمينار درس ارگونومی)،در حجم 18 اسلاید قابل ویرایش.

بخشی از متن:
تغییراتی که منجر به شناسایی کاربردهای جدید ارگونومی شد:
فن آوری

تغییرات مردم شناسی
تغییر ارزش ها
رقابت جهانی
دعوی قضایی بر مبنای ارگونومی
عدم موفقیت ارگونومی خرد

نیاز به آمیختن ارگونومی و مدیریت و طراحی سازمانی

فن آوري تعامل انسان-سيستم متشکل از پنج جزء است:
فن آوري تعامل انسان-ماشين يا ارگونومي سخت افزار:بررسي کاربرد اطلاعات حاصله در طراحي محيط کاري

فن آوري تعامل انسان-محيط يا ارگونومي محيطي:طراحي بهينه محيط فعاليت سازمان با توجه به توانايي ها و محدوديت هاي انسان در برابر عوامل محيطي
و...

فهرست مطالب:
مقدمه
اجزا فن آوري تعامل انسان-سيستم
ابعاد طراحي سازماني
الگوي سيستم هاي اجتماعي-فني
توجهات اجتماعي-فني در طراحي سازماني و نظام کار
رده بندی ”مبتنی بر دانش“ فن آوری
نامشخصي محيطي سازمان ها
ارتباط طراحي سازمان بر پايه ارگونومي کلان و طراحي بر پايه ارگونومي خرد
آينده ارگونومي کلان

این فایل با فرمت پاورپوینت در 18 اسلاید قابل ویرایش تهیه شده است.

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
 


:: برچسب‌ها: پاورپوینت طراحی سازمان از منظر ارگونومی کلان,طراحی سازمان,سمينار درس ارگونومی,طراحی سازمان از منظر ارگونومی کلان,پاورپوینت طراحی سازمان,پاورپوینت طراحی سازمان از منظر ارگونومی کلان(سمينار درس ارگونومی),ارگونومی کلان,ارگونومی ,
:: بازدید از این مطلب : 73
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 ارديبهشت 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی محمد
پاورپوینت-ایمنی-و-بهداشت-کار-در-بخش-بهداشت-و-درمان
پاورپوینت ایمنی و بهداشت کار در بخش بهداشت و درمان
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: PPT
تعداد صفحات: 27
حجم فایل: 885
قیمت: 5000 تومان

بخشی از متن:
توضیحات:
فایل پاورپوینت ایمنی و بهداشت کار در بخش بهداشت و درمان ، در حجم 27 اسلاید قابل ویرایش.

بخشی از متن:
بهداشت حرفه ای مربوط به تمام حرف
بخش قابل توجهی از نیروی کار در بهداشت و درمان
مسائل بهداشت حرفه ای این بخش نادیده گرفته شده
مخاطرات ناشی از کار در این بخش متنوع هستند
تحول در 30-20 سال گذشته در کشور های توسعه یافته:
بیماریهای اسکلتی استخوانی
گاز بیهوشی ، لاتکس
ایدز، توبر کلوزیس، سارس

وضعیت در کشور ما:
حدود 700 بیمارستان دولتی
چند صد بیمارستان خصوصی
بیمارستانهای تامین اجتماعی، وزارت نفت، ساصد، ناجا، ارتش
سپاه، مخابرات، شهرداری....
-- تعداد کل بیمارستانها؟، تعداد تخت؟، مساحت؟
-- تعداد کل شاغلین بیمارستانها ؟
-- خدمات ایمنی و بهداشت کار: ناچیز
و...

فهرست مطالب:
مقدمه
سایر بخش های بهداشتی درمانی
سایر بخش های بهداشتی درمانی
ایمنی و بهداشت کار در بیمارستانها
عوامل شیمیایی محیط کار
عوامل فیزیکی محیط کار
عوامل مکانیکی محیط کار
عوامل بیولوژیک محیط کار
حفاظت تنفسی در مقابل پاتوژن ها
Factors Affecting The Level of Exposure of Operating Personnel to Nitrous Oxide
Reproductive toxic effects of N2O
Introduction
Objectives
Method and Material 1
Method and Material 2
Method and Material 3
نتیجه گیری

این فایل با فرمت پاورپوینت در 27 اسلاید قابل ویرایش تهیه شده است.

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
 


:: برچسب‌ها: پاورپوینت ایمنی و بهداشت کار در بخش بهداشت و درمان,ایمنی و بهداشت کار,بهداشت و درمان,پاورپوینت ایمنی و بهداشت کار ,ایمنی و بهداشت کار در بیمارستانها,عوامل شیمیایی محیط کار,عوامل فیزیکی محیط کار ,
:: بازدید از این مطلب : 77
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 ارديبهشت 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی محمد
تحقیق-مفقودالاثر
تحقیق مفقودالاثر
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: DOCX
تعداد صفحات: 14
حجم فایل: 51
قیمت: 5900 تومان

بخشی از متن:
توضیحات:
فایل ورد مفقودالاثر ، در حجم 14 صفحه ورد آماده پرینت گرفتن.

بخشی از متن:
مفقودالاثر به وضعیت نامشخص فردی (معمولاً یک فرد نظامی) گفته می‌شود که معلوم نیست پس از درگیری با دشمن چه اتفاقی برایش رخ داده است. فرد مفقودالاثر ممکن است کشته، مجروح یااسیر شده باشد یا فرار کرده باشد.
تا پیش از سال ۱۹۱۲ میلادی استفاده گسترده از پلاکهای شناسایی متداول نبود و چنانچه جسد شخصی که در جنگ کشته شده بود از روی ظاهرش قابل شناسایی نبود، از راه دیگری نمی‌توانستد آنرا شناسایی کنند. با آغاز جنگ جهانی اول و گسترش استفاده از پلاکهای جنگی، مشکل عدم شناسایی اجساد به طور قابل توجهی کاهش یافت. با این حال بنابر طبیعت جنگ و به دلایل مختلف سرنوشت برخی از سربازان گمشده در جنگ برای همیشه نامعلوم باقی می‌ماند.
در طول جنگ ایران و عراق هزاران نظامی ایرانی و عراقی از جمله برخی از اسرا و حتی تعدادی از غیرنظامیان ناپدید شدند. براساس گمانه‌ها بیش از ۵۲ هزار عراقی و بر اساس آمار رسمی بیش از ۸ هزار ایرانی همچنان مفقود هستند.
وقوع جنگ‌ها یا بلای طبیعی یا رفتن به سفرهای پرمخاطره یا هر اتفاق دیگری می‌تواند عاملی باشد تا کسی از خانه خارج شود و دیگر به خانه بازنگردد؛ اما کسی که رفته، ممکن است بعد از مدتی خبری از خودش یا جنازه‌اش به خانواده‌اش برسد ولی در بسیاری از موارد هم هرگز نه خبری از خود فرد و نه خبری از زنده و مرده بودنش به دست نمی‌آید و فرد به اصطلاح می‌شود «غایب مفقود الاثر».
و...

فهرست مطالب:
مفهوم مفقودالاثر
غایب مفقودالاثر
مرجع صالح برای رسیدگی به امور غایب مفقود الاثر
حفظ اموال غایب قبل از تعیین امین
نصب امین برای اداره‌ اموال غایب
دادن اموال به تصرف موقت ورثه
طلاق غیابی همسر غایب
تقسیم اموال غایب مفقودالاثر
حقوق و اختیارات ورثه پس از صدور حکم موت فرضی
مواد قانونی در ارتباط با غایب مفقودالاثر
حاضر شدن غایب

این فایل با فرمت ورد در 14 صفحه آماده پرینت گرفتن تهیه شده است.

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
 


:: برچسب‌ها: تحقیق مفقودالاثر,غایب مفقودالاثر,فایل ورد درباره غایب مفقودالاثر,تعریف غایب مفقودالاثر,وضعیت حقوقی غایب مفقودالاثر,فایل word تحقیق مفقودالاثر,مفقودالاثر,موت فرضی,تحقیق در ارتباط با غایب مفقودالاثر ,
:: بازدید از این مطلب : 72
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 ارديبهشت 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی محمد
بانک-ایمیل-تهران-سال-95-و-96
بانک ایمیل تهران سال 95 و 96
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: txt
تعداد صفحات: 2
حجم فایل: 764
قیمت: 39000 تومان

بخشی از متن:
با سلام

بانک ایمیل شهر تهران از اول فروردین سال 95 تا آخر اسفند سال 96 . طی دوسال این ایمیل ها جمع آوری شده است.

منبع بانک ایمیل: من این لیست رو از معروف ترین سایت های درج آگهی در ایران جمع آوری کردم و حقیقتآ زحمت و هزینه زیادی صرف جمع آوری شده است.

چرا ایمیل مارکتینگ: چون از بین این همه روش های تبلیغاتی ارزون ترین راه تبلیغات ایمیل مارکتینگ هستش، و خدا شاهده که این لیست رو بیشتر واسه کسب و کارهای نوپا و استارت آپ ها قرار دادم تا بتونن با کمترین هزینه تبلیغ کنن.قیمت خیلی کم اعلام میکنم که بتونید از تبلیغات بهره ببرید.

روش ارسال ایمیل: با یک جستجوی ساده توی گوگل ، یه عالمه سایت و نرم افزار هستن که میتونید از طریق اونا اقدام به ارسال ایمیل send to all کنید.البته بعضیاشون رایگانه و بعضیاشون هم یه هزینه ناچیزی میگیرن.

بعد از ارسال ایمیل چه اتفاقی میوفته؟ یک موج از مشتری و کاربر واقعی ایرانی میاد سمت تون...

نکته1 : هرگونه کپی برداری و فروش این ایمیل حرام میباشد .

تعداد ایمیل سال 95 : 54678 پنجاه و چهار هزار و ششصد و هفتاد و هشت کاربر

تعداد ایمیل سال 96 : 56958 پنجاه و شش هزار و نهصد و پنجاه و یک کاربر
مجموع: 111636
فرمت: txt
قیمت واقعی: بیش از 300هزار تومان
قیمت فروش برای شما :فقط 39هزار تومان (هیچ جا اینجوری تخفیف نمیدن!)
پس همین الان شروع کنید و از این گنجینه نهایت استفاده رو ببرید...

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
 


:: برچسب‌ها: بانک ایمیل تهران ,
:: بازدید از این مطلب : 74
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 ارديبهشت 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی محمد
پاورپوینت-طراحی-آمفی-تئاتر
پاورپوینت طراحی آمفی تئاتر
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: PPTX
تعداد صفحات: 29
حجم فایل: 3828
قیمت: 6900 تومان

بخشی از متن:
توضیحات:
فایل پاورپوینت طراحی آمفی تئاتر ، در حجم 29 اسلاید قابل ویرایش ، همراه با یک هدیه ویژه.

بخشی از متن:
معروفترین آمفی تئاتر دایره وار(بیضی) عظیم تاریخی که تعداد ردیف‌های صندلی آن به تعداد پنجاه هزار ودارای ۸۰ در ورودی است. واژه کلوسئوم به معنی «جایگاه بزرگ» نام دیگر آن آمفی تئاتر فلاویوسی است.amphitheaterum flaviusi
پلان این مجموعه به شکل بیضی به قطرهای ۱۸۸ و ۱۵۶ متر زیر بنای آن حدود ۶ جریب می‌باشد ارتفاع آن تقریبا به اندازه یک ساختمان۱۵ طبقه می‌رسد(حدود۴۸متر) کف صحنه چوبی است.
و...

فهرست مطالب:
کلوسئوم
قسمت های مختلف آمفی تئاتر
ورودی
نسبت های قسمت تماشاگران
سالن اجرا
فضاهای خدماتی پشت سن
قسمت اداری سالن
بخش خدماتی
سالن های نمایش معروف دنیا
خانه اپرای اسلو
اپرای سیدنی

این فایل با فرمت پاورپوینت در 29 اسلاید قابل ویرایش تهیه شده است.

هدیه محصول:
فایل پاورپوینت مهندسی فاکتورهای انسانی (ارگونومی) در سالن های سینما
(25 اسلاید)

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
 


:: برچسب‌ها: دانلود پاورپوینت طراحی آمفی تئاتر,طراحی آمفی تئاتر,سالن های سینما,پاورپوینت ضوابط و استاندارد طراحی آمفی تئاتر ,پاورپوینت آمفی تئاتر,کلوسئوم,خانه اپرای اسلو,اپرای سیدنی,پاورپوینت طراحی آمفی تئاتر ,
:: بازدید از این مطلب : 84
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 ارديبهشت 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی محمد
پکیج-کسب-درآمد-اینترنتی-در-منزل-کاملا-تضمینی
پکیج کسب درآمد اینترنتی در منزل کاملا تضمینی
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: zip
حجم فایل: 32495
قیمت: 30000 تومان

بخشی از متن:
پکیج ویژه "کسب درآمد از اینترنت" یک شغل است، شغلی که امروز شروع خواهید کرد و تا پایان عمر می توان از آن درآمد کسب کرد
دیگر نیازی به کار در بیرون از منزل نیست و فقط با صرف ۱ تا ۲ ساعت در روز درآمدی باورنکردنی خواهید داشت.

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
 


:: برچسب‌ها: پکیج کسب درآمد,کسب درآمد اینترنتی,کسب درآمد در منزل,درآمدبالا,کاردرخانه,کار در منزل,کسب و کار اینترنتی ,
:: بازدید از این مطلب : 84
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 ارديبهشت 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی محمد
پاورپوینت-حفاظت-پرتویی-در-رادیوگرافی-دهان-و-دندان
پاورپوینت حفاظت پرتویی در رادیوگرافی دهان و دندان
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: PPTX
تعداد صفحات: 26
حجم فایل: 683
قیمت: 4900 تومان

بخشی از متن:
توضیحات:
فایل پاورپوینت حفاظت پرتویی در رادیوگرافی دهان و دندان ، در حجم 26 اسلاید قابل ویرایش.

بخشی از متن:
هدف از انجام رادیوگرافی دندان فراهم آوردن اطلاعات تشخیصی مفید می باشد در حالی که قرار گرفتن در معرض اشعه برای بیمار و کارکنان به حد اقل برسد.
رادیولوژی دیجیتال در سال 1987 به دنداپزشکی معرفی شد. این فناوری رفته رفته مقبولیت خودش را بدست آورد تا جایی که در سال 2005 بیش از 22 درصد دندانپزشکان از رادیولوژی دیجیتال استفاده می کردند.
همانند سایر دستگاه های رادیولوژی قدیمی که حاوی یک تیوب اشعه x بودند ، در بیشتر دستگاه های رادیولوژی دیجیتال نیز از همان تیوب استفاده می شود .
و...

فهرست مطالب:
هدف
رادیوگرافی دیجیتال در دندانپزشکی
منبع تابش
برنامه و مقررات حفاظت برابر اشعه
درخواست رادیوگرافی دندان
موقعیت اپراتور
فیلم بج برای پرسنل
ساختمان (پوشش) تیوب اشعه ایکس
دستگاه پانورکس
فیلتراسیون
جدول تکنیک ها
تیروئید
روپوش سربی و شیلدها
کولیماتورها
مخروط ها
سرعت دستگاه

این فایل با فرمت پاورپوینت در 26 اسلاید قابل ویرایش تهیه شده است.

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
 


:: برچسب‌ها: دانلود پاورپوینت حفاظت پرتویی در رادیوگرافی دهان و دندان,رادیوگرافی دهان و دندان,دندانپزشکی ,پاورپوینت حفاظت پرتویی در رادیوگرافی دهان و دندان,پاورپوینت رادیوگرافی دهان و دندان,رادیوگرافی دیجیتال در دندانپزشکی,رادیوگرافی دهان,پاورپوینت حفاظت پ ,
:: بازدید از این مطلب : 80
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 ارديبهشت 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی محمد
پاورپوینت-هرس-درختان-میوه
پاورپوینت هرس درختان میوه
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: PPTX
تعداد صفحات: 18
حجم فایل: 855
قیمت: 5500 تومان

بخشی از متن:
توضیحات:
فایل پاورپوینت هرس درختان میوه ، در حجم 18 اسلاید قابل ویرایش.

بخشی از متن:
درختان ، بویژه درختان میوه اگر در طبیعت و در شرایط محیطی مناسب بدون دخالت انسان رشد کنند بعد از چند سال ، یک حالت متراکم پر از شاخ و برگ به خود می گیرند و از نظر میزان کیفیت باروری نیز حالت نامطلوب پیدا می کنند . در اینگونه درختان ، رشد شاخه های مزاحم و پر پیچ وخم در داخل تاج درخت صورت گرفته و بدلیل متراکم شدن و پر برگ شدن شاخه ها نفوذ نور داخل تاج درخت محدود گشته و بتدریج شاخه ها خشک شده و از بین می روند و باردهی درخت نیز محدود می گردد و میزان محصول و کیفیت آن پایین می آید . علاوه بر این مسائل ، مشکل سال آوری و تناوب باردهی نیز بروز می کند بطوریکه درخت ، یک سال میوه های زیاد وریز وسال دیگر عدم باردهی ویا تولید ناچیز اتفاق می افتد .بنابراین ، لزوم اجرای صحیح عملیات هرس جهت ایجاد شکل و فرم مناسب و باردهی منظم و مطلوب ضروری می باشد . 
و...

فهرست مطالب:
مقدمه
تعریف هرس
فواید هرس
زمان هرس
انواع هرس
نکات در موقع هرس

این فایل با فرمت پاورپوینت در 18 اسلاید قابل ویرایش تهیه شده است.

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
 


:: برچسب‌ها: دانلود پاورپوینت هرس درختان میوه,هرس درختان میوه,هرس,کشاورزی و زراعت,پاورپوینت هرس درختان,درخت,عملیات هرس ,پاورپوینت هرس درختان میوه,درختان میوه ,
:: بازدید از این مطلب : 59
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 ارديبهشت 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی محمد
پاورپوینت-گره-میادین-شهری-
پاورپوینت گره (میادین شهری)
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: PPTX
تعداد صفحات: 24
حجم فایل: 3625
قیمت: 6900 تومان

بخشی از متن:
توضیحات:
فایل پاورپوینت گره در میدان و فلکه شهری ، در حجم 24 اسلاید قابل ویرایش ، همراه با یک هدیه ویژه.

بخشی از متن:
گره‌هـا
ميدان شـهري
ميدان محـلي
ميدان تشريفاتي
فلكه

در فرهنگ سنتی ایران:
ميادين محلي
ميادين رسمي/ تشريفاتي

با فروپاشی نظام سنتی،و مخصوصا در دوره رضاخان،شهرها به صلیب کشیده شده و فلکه ها ایجاد شدند.
در طرح فلكه تنها چيزي كه مطرح نبوده، حضور انسان و مفاهيم عميق نهفته در فضاي شهري بود.

فلكه‌ها : محل توزيع و تفرق‌اند
ميادين : محل تجمع
و...

فهرست مطالب:
گره ها
ميدان شـهري
ميدان محـلي
ميدان تشريفاتي
فلكه
توقعات موضوعي از گره
سکون
تجمع پذیری
یکپارچگی
توقعات موردی از فلکه

این فایل با فرمت پاورپوینت در 24 اسلاید قابل ویرایش تهیه شده است.


هدیه محصول:
فایل پاورپوینت تناسبات بصری(9 اسلاید)

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
 


:: برچسب‌ها: دانلود پاورپوینت گره (میادین شهری),گره (میادین شهری),گره ,پاورپوینت گره در میدان و فلکه شهری,مهندسی شهرسازی,گره در میدان ,ميدان شـهري,ميدان محـلي,ميدان تشريفاتي,فلكه,پاورپوینت گره (میادین شهری) ,
:: بازدید از این مطلب : 78
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 ارديبهشت 1397 | نظرات ()