|
|
نوشته شده توسط : علی محمد
فرمت فایل دانلودی: .zipفرمت فایل اصلی: Docتعداد صفحات: 12حجم فایل: 288قیمت: 30000 تومان
بخشی از متن: دانلود مارکتینگ پلن شرکت KFC + ترجمه فارسی نوع فایل:WORD تعداد صفحات فارسی:6 تعداد صفحات انگلیسی:6 KFC متخصص در مرغ سرخ شده است و آن را تا بیش از 17،000 رستوران ها و رسانه را در مورد 105 کشور جهان به ارائه مواد غذایی سریع به دوستداران آن است. این زنجیره ای فست فود را بدست آورده در حدود 6 میلیارد $ در یک سال و در نظر گرفته است دومین جهانی نام تجاری مواد غذایی سریع و در حال حاضر در اقتصادهای نوظهور جهان، که در آن مردم در بخش صنعت و شرکت های بزرگ کار ضربه زدن، ورود خود را خوش آمد . این نام تجاری جهانی است که نیروی کار به طور مداوم متنوع و در حال تغییر و آن را به مقابله با چالش های مختلف در حالی که عامل کسب و کار خود را در سطح بین المللی است. این برند در حال حاضر به دنبال گسترش خدمات خود در برخی کشورهای دیگر و معرفی طعم و مزه جدید در مرغ سرخ شده به مشتریان محلی. شامل: معرفی تجزیه و تحلیل SWOT KFC قدرت KFC نقاط ضعف KFC فرصت های KFC تهدید KFC اهداف بازاریابی تقسیم بندی بازاریابی بازاریابی هدف محصولات تمایز و تعیین موقعیت بازاریابی محل قیمت ترفیع استراتژی بازاریابی بازگشت سرمایه گذاری
Introduction KFC SWOT Analysis KFC Strength KFC Weaknesses KFC Opportunities KFC Threats Marketing Objectives Marketing Segmentation Target marketing Product Differentiation & Positioning Marketing Mix Place Price Promotion Marketing Strategy Return on Investment
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
:: برچسبها:
معرفی,تجزیه و تحلیل SWOT KFC,قدرت KFC,نقاط ضعف KFC,فرصت های KFC,تهدید KFC,اهداف بازاریابی,تقسیم بندی بازاریابی,بازاریابی هدف,محصولات تمایز و تعیین موقعیت,بازاریابی,محل,قیمت,ترفیع,استراتژی بازاریابی,بازگشت سرمایه گذاری,Introduction ,
:: بازدید از این مطلب : 258
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 مهر 1396 |
نظرات ()
|
|
|
|
|